دانلود آهنگ میم مثل مادر

 

دانلود آهنگ ” میم مثل مادر ” از آریا عظیمی نژاد (تیتراژ فیلم سینمایی میم مثل مادر)
حجم = ۴/۰۶ مگابایت | مدت = ۴:۴۲ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸

 

میم مثل مادر

میم مثل ماه
میم مثل مریم
میم مثل مادر
کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم
چقدر مث بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم
سادگی هاتو دوست دارم، خستگی ها تو دوست دارم
چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم
کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم
کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم
لالایی… لالایی… لالالا…
بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم
لالایی… لالالا…
پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم
دنیا اگه خوب اگه بد، با تو برام دیدنیه
باغ گلای اطلسی، با تو برام چیدنیه
مـــــــــــــــادر…
مـــــــــــــــادر…

 

> دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 128 : دریافت