اسمس عاشقانه 93

 

دور تا دورم خط قرمز کشیده ام
وقتی تو در کنارم نباشی
در نزدیکی من
هر ک میخواهد باشد
توقف ممنوع

اس مس عاشقانه جدید

تقدیر را از یاد ببر
تقصیر ها را من میکشم به دوش
خوب من
تنها چند لحظه را با من قدم بزن

اس ام اس عاشقانه 93

اتل متل ستاره
اصلا چرا ستاره
تو خورشیدی تو نوری
دوستت دارم بدجوری

اس ام اس عاشقانه

دلم لحظه ای را می خواهد! که تو باشی
همین کنار نزدیک به من
درست روبروی چشم هایم
همنفس نفسهایم
خیره شوم به لبهایت
دست بکشم به تک تک اعضای صورتت
بعد چشمهایم را ببندم و
” ببوسمت “
آن لحظه دنیای من تمام می شود
” به خدا که واقعاً تمام می شود “

اس عاشقانه 93

عشق یعنے...
شنیدنہ صدای گرم مردونش از پشت گوشے
وقتے میگہ ++دوست دارم++

پیامک عاشقانه جدید

آرزو هایم را چند میخری
فکر کنم ان قدری بشود که بتوانم
لبخندت را
فقط برای یک ثانیه اجاره کنم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

اینقدر ورق های زندگی ام را بهم نریز حکم همان دل است که برای تو می تپد

اس ام اس احساسی

نازنینم به تنت چه قشنگه این لباس
منو تو مال همیم دنیا مال ما دوتاس
بده دستاتو به من ماه نقره کوب من
با تو جاودانه میشه لحظه های خوب من

اس ام اس مخصوص عاشقان

دل تو وقتی میگیره ، دل من میخواد بمیره
حاظرم دلم فدات شه ، تا که قلب تو نگبره

اس ام اس رمانتیک 93

من رشته محبت تو پاره می کنم
شاید گره خورد به تو نزدیک تر شوم

اس مس عاشقانه توپ

بزرگترین
بزرگ زندگی من
جای خالی توست
بانو

اس ام اس عاشقان

وقتی نخواستنت
آروم بکش کنار
غم انگیز است اگر تو را نخواهد
مسخره است اگر نفهمی
احمقانه است اگر اصرار کنی

sms jadid

نمیدانم چشمانت با من چه میکند
فقط میدانم وقتی نگاهم میکنی چنان دلم از شیطنت نگاهت میلرزد که حس میکنم چقدر زیباست
فدا شدن برای چشم هایی که همه ی دنیاست

جدیدترین اس ام اس ها

چگونه پیدایت کنم ؟
وقتی به یاد نمی آورم
چگونه گُمت کرده ام

اسمس

با تو انگار همه چی مطلوبه
ببین چقد مرامو معرفت خوبه
هر چقد گذشته ها بد بوده
ولی باز نیست مثل ما توی این محدوده
همه چیو واسه اینکه دلت کنار دلم باشه من ساختم
کی گفته اونایی که مال همن اونایی که عاشقن باختن؟

اس ام اس داغون کننده

می خواهم امشب بی هیچ واسطه ای
فقط با یک قلم
باران و بیابان را به هم برسانم
شاید دستی هم در غیب
تو و من را به هم برساند.