اس ام اس تبریک روز مادر

 

لحظه‌ های با تو بودن
از عمرم حساب نمی شوند
از آخرتم حساب می شوند، از بهشت
زیرا که بهشت زیر پای توست مادر
دوستت دارم روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

خنده هاتو نگیر از من
ای بهونه واسه موندن
تا بپیچه عطر گلها
توی خونه مادر من
روزت مبارک مادر

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

مادرم، معنای حقیقی عشق و دوست داشتن را در نگاه پاک تو یافتم
روزت مبارک عزیزم، تنها تکیه گاه منی
خیلی دوست دارم

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

بهترین بخش بچه بودن زمانی بود
که روی کاناپه خوابمان میبرد
و فردا به صورت جادویی، روی تخت بیدار میشدیم
مادرم روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

گر پادشاه عالم شوی
.
.
.
باز هم گدای مادری

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

مادرم سواد شعر ندارد
اما خودش زیباترین شعر دنیاست.

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

مادری دارم آسمانی و لطیف
و به اندازه دل دریایی همه مادران
مادر روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

شناسنامه رو بیخیال
محل تولد من آغوش گرم و پرمحبت توئه مادرم
روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

مادر ای پرواز نرم قاصدک/مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام نالهایت بی صدا / مادر ای زیبا ترین شعر خدا
روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

تنت قدمگاه آغاز بودنم شد
آغوشت بهشت من است مادر

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

مامان بابت تمام تند خویی هایی که بت کردم معذرت میخوام
هنوزم روم نمیشه رو در رو بت بگم که چقد بابت کارام ناراحتم
دوست دارم قد خدا روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

خداوندا عزیزم را تو یاری کن
پناهش باش و در حقش تو کاری کن
الهی هر چه میخواهد نصیبش کن
خدایا بر لبش لبخند جاری کن
روز مادر مبارک

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

گل های بهشت سایبانت مادر
یک دسته ستاره ارمغانت مادر
غیر تو کسی نیست چشم به راهم
قربان نگاه مهربانت مادر

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

مادرم نمیدانم با چه زبانی از تو تشکر کنم
 از تویی که هم واسم مادر بودی هم پدر
 فقط میگویم دوست دارمو تا آخرعمرم نوکرتم
 روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

اگر 4 تکه نان خوشمزه باشد و شما 5 نفر باشید
کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید ( مادر ) است
روز مادر مبارک

............... اس ام اس تبریک روز مادر ...............

او که عشقش تو دلم قد خدامه ننمه
او که هر جا من باشم پشت و پنامه ننمه
او که اگه طوریم بشه قرار و آروم نداره
میشینه بالای سرم فکر دوامه ننمهlaugh