اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴پیامک خنده دار جدید 2015اس ام اس خنده دار جدیداس ام اس خنده داراس ام اس خنده دار ۹۴اس ام اس ۹۴پیامک خنده دار جدید

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴

 

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

مامانم واسه دفعه هزارم تو یه دقیقه ازم پرسید نمازتو خوندی؟
منم گفتم پ ن پ نوشتم
چنان پس گردنی اصابت کرد یهویی لوزالمعدم با فکم تغییر مکان داد
الان من اصلا نمی دونم پ ن پ چیه الکی مثلا من سر به راه شدم

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

من برعکس همه
پشت خنده هام غشه
چیه؟ فکر کردی غمه؟
برو بابا من اینقدر میخندم که غش کنم والاااا

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ
ﺁﻓﺘﺎﺏ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻣﯿﺘﺎﺑﻪ ﮐﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﺎ ﺑﻬﺶ ﻓﻮش ﺩﺍﺩﯾﻢ
ﺧﺐ ﻣﺮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﮔﺮﻣﺎ ﯾﻮﺍﺷﺘﺮ ﻭﺣﺸﯽ

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

داریم به ماه رمضان نزدیک میشیم
کم کم بیماری ها داره شدت می گیرهㄟ(ツ)ㄏ

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

ﺩﯾﺸﺐ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻗﻄﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ
ﺩﯾﺪﻡ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﺳﺎﯾﻞ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﻮﺽ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ
ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻕ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ
ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﮐﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ
ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﭼﯽ ﮔﻔﺖ
ﮔﻔﺖ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﯾﻨﺎ 3 4 ﻣﺎﻫﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﻓتن :|

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

هی میخوام بشینم درس بخونم
تا کتابو وا میکنم عکسه آقا رو میبینم گریه م میگیره منصرف میشم
:(

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

+18،
.
.
.
ﺣﺲ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻡ ,ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﻓﻜﺮﺍی ﺑﺪ ﺑﻜﻨﻴﺪ
ﻣﻦ ﺑﻌﺪﺍ ﻣﻴﺎﻡ ﺑﺎ ﺗﺴﺒﻴﺢ ﻣﻴﺰﻧﻢ ﺗﻮ ﺳﺮﺗﻮﻥ 
هه

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺭﻭﺯ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﻋﻀﺎ ﻭ ﺟﻮﺍﺭﺡ
ﺑﺪﻥ ﻋﻠﯿﻪ ﻣﺎ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻣﯿﺪﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﺣﻤﻮﻡ ﯾﻪ ﺟﻮﺭ ﻣﺤﮑﻢ ﮐﯿﺴﻪ ﻭ
ﻟﯿﻒ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﮐﻪ پوستم شبیه واشر سر سیلندر پیکان جوانان گوجه ای ﻣﯿﺸﻪ
ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﺗﻨﻬﺎ ﻫﺴﺘﻢ ﺩﻭﺭﺧﯿﺰ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﻭ ﻣﺤﮑﻢ ﻣﯿﮑﻮﺑﻢ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ
ﻋﺎﺧﻪ ﺍﻋﻀﺎ ﻭ ﺟﻮﺍﺭﺡ ﺍﻧﻘﺪﺭ عوضی ﻭ ﻧﺎﻣﺮﺩ ؟

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

تو کوچه دعوا شـده بـود بعد یکیشون داد میزد بـه اون یکی میگفت:
تو اگه پدرسگ نبودی این موقع روز اینجا نبودی
بعد خودشم اونجا بود :)
درواقع ما هم اونجا بودیم :|

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

پیام دکتر روحانی به ملت ایران
.
.
.
کلید به قفل نمیخوره بدبخت شدیم

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

ﺗﻮ ﻛﻼﺱ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪ: ﻭﺍﺣﺪ ﻛﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺜﻘﺎﻝ ﭼﻲ ﻣﻴﺸﻪ؟ 
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ "ﭼﺲ ﻣﺜﻘﺎﻝ"
ﻛﺼﺎﻓﻄﻩ ﺑﻴﺴﻮﺍﺩ ﺑﻬﻢ ﺻﻔﺮ ﺩﺍﺩ
ﻣﻴﮕﻢ ﻧﻜﻨﻪ ﻛﻤﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻢ ﻫﺲ؟

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

کاش اسم بابام نعمت بود و اسم مامانم نازی 
اینجوری دلم خوش بود که حداقل  
با ناز و نعمت بزرگ شدم 
والا به همین برکت^_^

اس ام اس خنده دار جدید سال ۹۴
sms funny new year 94

ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﺸﻮن داده دﺧﺘﺮایی ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﻋﮑﺲ
ﭼﺸﻤﺸﻮن رو ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﭘﺮوﻓﺎﯾﻠﺸﻮن ﻣﯿﺰارن
هنوز ﺑﯿﻨﯽ ﻣﺒﺎرک رو ﻋﻤﻞ ﻧﮑﺮدن