اس ام اس زیبا درباره تبریک روز مادرپیام تبریک برای روز مادربهشت زیر پای مادران استپیامک تبریک روز مادرمتن تبریک روز مادرجملات تبریک روز مادرپیام تبریک برای روز مادر

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 

کودک که بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا می بوسید!
تمام دردهایم از یادم میرفت
دیروز زمین خوردم ، دردم نیامد . . .
به جایش تمام بوسه های مادرم به یادم آمد! 
 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


اون عزیزی ک تو دنیا یار من بود یاورم بود .

نازنینم نازنینم اون فرشته مادرم بود.

روزت مبارک ای مظهر عشق

 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


مادرم: پاکی قدومش،صفای وجودش،سنگینی سکوتش

نجابت غرورش،با زمزمه کلامش در جذبه محراب ،گستره وسیع جنت بود

و من فقط مادر میخواندمش. 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


مادرم فرشته است.. ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند... زیرا به پایش... من را بسته بود.. برادرم را ... پدرم را... و همه ی زندگیش را... همه راه ها به عشق "مادر" من ختم میشود! مادر من ، عشق من است... میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر ... 
 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


واحد اندازه گیری دلشوره ی مادرها:
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
آیت الکرسی برثانیه!! 
 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
مادر مانند نخ تسبیح است...
زیر دانه های تسبیح معلوم نمیشود ولی اگر نباشد تمام دانه ها پخش خواهند شد...
 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
به جرم اینکه بهشت زیر پایشان است دنیا را برایشان جهنم کردند…
.
.
.
به سلامتی همه مادرها 
 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
بدهکاره مهربونیه قلب ی زنم ...
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
.
.
.
.
.
که از بچگی صدام کرد پسرم ... 
 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


به سلامتی مادری که
رو دست پسرش پر از خطهای چاقوست ولی موقع باز کردن کنسرو
میگه:بده من باز کنم یه وقت دستتو نبری 
 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
مادرم دوستت دارم زیرا تنها کسی هستی که غم را برایم بی معنا میکنی
روزت مبارک

 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
گفت : با مــادر یه جمله بساز !گفتــم : من با مــادرم جمله نمیسـازم ! دنــیـــامو میسازم .
مادرم روزت مبارک
 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر


مادر نوشته می شود فرشته خوانده میشود……
زندگی من بر سه اصل استوار است:
نگاه مادرم
لبخند مادرم
دعای مادرم….

 

اس ام اس تبریک روز مادر, پیام تبریک برای روز مادر

 
مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من . . .

 

اس ام اس زیبا درباره تبریک روز مادر