اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه 93

 

دلتنگی های من به تو رفته اند
آرام می آیند
در سینه می نشینند
دیگر نمی روند.

اس ام اس عاشقانه

من، مسئله ای ساده هستم، حل می شوم
روزی در آغوشت.

اس ام اس عاشقانه جدید

تو که باشی
معجزه ای در من رخ میدهد
بنام آرامش
پس باش
حتی همین قدر " دور "

اس ام اس عاشقانه جدید 93

به اندازه کفتربازی که غروب شده و
کاکولیش برنگشته
دلتنگتم.

اس ام اس احساسی

شیرین سخنی نشست در باغ دلم
منزلگه او بگشت اعماق دلم
چون پر بگشاد سمت باغ دگران
این دل بشکست و او بشد داغ دلم.

اس ام اس

جانــــــم که تو باشــی
جــــان به لب شــدن چه عالمــــی دارد.

اس ام اس جدید 93

دلم حضور مردانه میخواهد نه اینکه مرد باشد
نه "مردانه" باشد
حرفش، قولش، فکرش و قلبش
آنقدرمرد که بتوان تا بی نهایت دنیا به او اعتماد کرد
تکیه کرد همین

اس مس عاشقانه

از کلام دلنشینت مست و شیدا می شوم / با نگاه نازنینت در تو پیدا می شوم
هر شب و روز جلوه گر در سجده گاهم می شوی / در حریم ساحل عشق، موج دریا می شوم.

اس ام اس عاشقانه زیبا

در دستهای چه کسی اسراف می شوی تو؟
اکنون که من به ذره ذره ات
 مُحتاجم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

اگرچه در کنارم نیستی به حجم تمام سکوتی که درقلبم گذاشتی دوستت دارم.

اس ام اس گریه دار

کسی که با رفتنش خوشبختی رو ازت میگیره
چطور میتونه بگه روزی هزار بار برات آرزوی خوشبختی میکنم؟

اس ام اس عاشقانه خفن

بعضی از مردها
انقدر مرد هستند
که یک زن، می تواند
با خیال راحت زن باشد.

اس ام اس عاشقانه توپ

این روزها بی نهایت شبیه آسمانم
بغض می کنم
اما نمی بارم.

اس مس جدید

عقل بیهوده سر طرح معما دارد
بازی عشق مگر شاید و اما دارد
در خیال آمدی و آینه ی قلب شکست
آینه تازه از امروز تماشا دارد.

پیامک عاشقانه

از اینجایی که من هستم
تمام شهر معلومه
کنارم خیلیا هستن
دلم پیش تو
آرومه

اس ام اس عاشقانه غمگین

چطور از خداوند معجزه میخواهی؟
به خودت نگاه کن
معجزه یعنی چشمهایت.

اس عاشقانه

دست خودت نیست، زن که باشی
گاهی رهایش می کنی و پشت سرش آب می ریزی
و قناعت می کنی به رویای حضورش.

اس ام اس عشقی 93

ما هم به ره میکده بسیارشدیم
مجنون ز غم لیلی بیمار شدیم
ما بر غم عشق دگران خندیدیم
لیکن به همان درد گرفتار شدیم.

عاشقانه ترین اس ام اس ها

هستم ولی نیستم هر لحظه کنارت
نیستم ولی هستم هرلحظه بیادت

اس مس عاشقانه غمگین

دل تو امروزیه قصه ی دوست داشتنو باور نداره
دل من قدیمیه عاشق عشقیه که آخر نداره

اس ام اس عاشق

جان رفته ولی زخم وفایت نرود
تاثیر طلسم چشم هایت نرود
فرشی ز دل شکسته انداخته ام
آهسته بیا، شیشه به پایت نرود.

اس ام اس جدید رمانتیک

گاهی وقت ها
نوشیدن یه فنجون چای
با کسی که دوسش داری
از هزارتا قرص آرام بخش
بهتر عمل می کنه.