اس ام اس عاشقانه تازه

 

دلم دریا میخواهد
دریایی آرام
با کمرنگی آبی
ک صدای موج هایش
آرامش یاد تورا میدهد

اس ام اس احساسی

باز
بوته های علف مست کرده اند
سرشان را به هم می کوبند
هر وقت بوی تو نزدیک می شود
داستان ما همین است
"شمس لنگرودی"

جدیدترین اس ام اس ها

این دل بیقرار من با یاد هـیچ گلی آرام نمیگیرد
جزء تو
تـویی که هـمه جهان منی

اس ام اس رمانتیک

برای چشم خسته ات خواب میشوم
برای غنچه ی لبان بسته ات آب میشوم
تو آرزوی قشنگ من برای بودنی
ببین چگونه با یادت شارژ می شوم

پیامک عاشقانه

کل دنیا رو با یه چشمکت عوض نمیکنم
فقط توام منو با یه چشمکش عوض نکن

اس عاشقانه

اما دلخوشم که بارون داره بی امون می باره
آخه گریه کردنامو دوباره یادت می یاره
این روزا جلوی چشمام یه علامت سئواله
تو جوابشو می دونی بی تو بودنم محاله

اس ام اس عاشقانه

خواستم خودمو گول بزنم، همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش، یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

اس مس جدید

راستش را بخواهی بانو
من شب را دوست دارم
چون هر بار به خودم امید می دهم
که در سپیده دمش تو می آیی

اس ام اس جدید عاشقانه

از تو که حرف میزنم
یک جور خوبی
حال من بد میشود

پیامک جدید

آی ستاره آی ستاره
بی تو شب نوری نداره
این ترانه تا همـیشه
تو رو یاده من میاره

اس ام اس عاشقانه غمگین

بغلت که میکنم
دنیا را بیخیال میشوم
دنیا آغوش توست

اس ام اس عشق

می بوسیمت سه تایی من و غم و تنهایی / امان از این جدایی دلتنگتم خدایی.