اس ام اس عاشقانه جدید 93

 

پرچم یه پسر زمانی بالاست که
ﻭﻗﺘﯽ ﻗﻠﺐ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﺵ ﺭﺳﯿﺪ
ﻋﺎﺷﻘﻮﻧﻪ ﭘﺎﯼ ﻃﺮﻑ ﺑﻤﻮﻧﻪ.

اس ام اس احساسی

آسمان که نشد
چرا درخت نباشم وقتی تو در من اینهمه پرنده ای
ذهنم پراز لانه هاییست که برای تو ساخته ام.

اس ام اس عاشقانه

ﺑﻔﻬﻡ
ﺍﮔﺮ ﺗﻼﻓﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ
نه ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ
ﺍﮔﺮ ﺗﻼﻓﯽ ﮐﻨﻢ
ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ " ﺗﻮ " ﮔﻔﺘﻢ، ﺗﻮﻫﯿﻦ ﻣﯿﺸﻪ
ﻭ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﻫﯿﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻣﻪ.

اس ام اس عشقی

این همه راه که آمدم
کمتر بود
از این یک قدم
که به تو مانده است
من مسافت را
با تپش قلبم محاسبه میکنم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

سلام به اون عزیزی که فاصله ها باهاش دارم
تو دفتر خاطره هام،خاطره ها باهاش دارم
آرزوی دیدن اون صورت زیباشو دارم
آخر حرفم اینه که هر جا باشه دوسش دارم.

اس ام اس عاشقانه زیبا

کوه نیستی، اما صدایت که میزنم شعر و شور و عشق به من باز میگردد.

اس عاشقانه

من کمترین حقم داشتن " دستان او " بود
کاش می آمدو حقم را کف دستم می گذاشت.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺪﺍﻧﻢ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺭﺍ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﺗﺎ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ.

قشنگ ترین اس ام اس های عاشقانه

بیزارم از این خواب ها
که هر شب مرا به آغوش " تو " می آورد
و
صبح ها با اشک از " تو " جدایم می کند.

اسمس عاشقانه

تو فقط با من باش
قول میدهم
با خودم هم قطع رابطه کنم.

پیامک عاشقانه

میگویند برگرد به زندگی اما
نمی دانند تمام زندگی من
کسی بود که دیگر برنمی گردد.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

بغض های مرطوب مرا باور کن
این باران نیست که می بارد
صدای خسته ی قلب من است
که از چشمان آسمان بیرون می آید.

اس ام اس عاشقان

دلم در صفر مطلق ذوب میشود
وقتی به
" کفش هایت " کنار " کفش هایش " فکر میکنم.

اس ام اس جدید

در پی این باران
من تو را می جویم
تو نسیم پس از عاشق شدنی.

اس ام اس تازه

بی من بودی با حضور من
با تو بودم بی حضور تو
دیدی تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند
و تمام سهم من از خود دلی بود که به تو دادم.

سایت اس ام اس

چه رسم بدیست در عاشقی
فرهاد به خاطر عشقش کوه کند
ولی من به خاطر عشقم باید دل بکنم.