اس ام اس عاشقانه جدید 94اس ام اس عاشقانه غمگین 2015اس ام اس تنهایی 2015اس ام اس عاشقانه سنگیناس ام اس احساسی جدیدsms love new 94

اس ام اس عاشقانه جدید 94

 

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

کاش صدای بعضی آدما رو میشد بوسید
مخصوصا وقتیکه اسمت رو صدا میزنند

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

تمام آدم ها
توی زندگیشان یک ماجرای پنهونی دارند
یک اتفاق پنهونی
یک حس پنهونی
یک آدم پنهونی
شاید هم یک عشق پنهونی
میفهمین چی میگم

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

همانند جمع مکسر بی قانونم
برای فهمیدنم باید حفظم کنی

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

عشق یعنی تو اوج بی حوصلگیشو کلافگیش
وقتی صداش میکنی بگه جانم

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

چه شوری بهتر از برخورد برق چشم ها با هم ؟
نگاهش را تماشا کن
اگر فهید حاشا کن

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

حس بودنت
قشنگ ترین حس دنیاست
تو که باشی هر روز را نه
هر ثانیه را عشق است

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

گاهـی
هیچ ندارم برایت بنویسم و بگویم
خودت باید باشی
تا بخوانی و بشنوی از نگاهم

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

درد و دل های من
دلنوشته های من
بی کسی های من
مخاطب خاصی ندارند
مخاطب خاص من، به سادگی یک لبخند رهایم کرد

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

انتظار کشیدن شیرین نیست
اما سه تاش واقعا شیرینه
منتظر موندن پشت در آرایشگاه عروس خانومت
اون چند ثانیه ای که
سر سفره عقد منتظر بله گفتن هستی
انتظار برای دیدن اولین لبخند بچت
سلامتی هر سه تاش

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

دوستم داری, میدانم
باز, دوست دارم که بپرسم گاهی
دوست دارم که بدانم امروز
مثل دیروز مرا میخواهی

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

آه محبوب همیشه غایب من
به شهادت عکس ها
فصل سرما که گذشت
تو می آیی

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

سرمایه ام تویی
از تمام دنیا فقط
بی اندازه دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

مرا دوست بدار
به سان گذر از یک سمت خیابان به سمتی دیگر
اول به من نگاه کن
بعد به من نگاه کن
بعد باز هم مرا نگاه کن

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

دوست داشتنت بوی باران می دهد
همان قدر بی مقدمه، همان قدر بی دغدغه
فقط یادت باشد
مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی

اس ام اس عاشقانه جدید 94
sms love new 94

تو
خصوصی ترین نیاز منی
که در گلویم
با سیلی سکوت
سرخ نگه ات داشته ام

دسته بندی : اس ام اس عاشقانه