اس ام اس عاشقانه خاطره

 

مثل همیشه برای تو مینویسم اما تو
به نیت هرکی که دوست داری بخوان.

اس ام اس عاشقان

وقت رفتن همه را می بوسید
به من از دور نگاهش را داد
یادگاری به همه داد و به من
انتظار سر راهش را داد.

اسمس عاشقانه

زیباترین پازل دنیاسـت
وقتی فاصله ی بین انگشتانم با انگشتان "تــو" پُر میشود.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

روزایی که
"تو"
توشون نیستی حیفم میاد
زندگیشون کنم.

اس عاشقانه

احساساتم مردند
.
.
شوک مصنوعی “امید آمدنت” هم چاره ساز نشد.

اس ام اس عاشقانه غمگین

من مساله ای ساده هستم، حل میشوم
روزی در آغوشت.

اس ام اس عشقی 93

سکوت زیباست
وقتی که تمام حرف ها از توصیف مهربانی های تو عاجز باشند.

اس ام اس

کنارم که هستی
خیابان ها از ماهیت می افتند
رسیدنی در کار نیست
من
شانه به شانه ی مقصدم قدم میزنم.

اس ام اس احساسی جدید

آشوب
همان حس غریبیست
که وقتی به لبهای " تو " لبخند نباشد
.
.
.
دارم.

اس ام اس عاشقانه جدید

"عشق" یعنی: اختیار بدی که نابودت کند
اما
اعتماد" کنی که این کار را نمی کند.

اس ام اس جدید 93

الکی نبود که عاشقت شدم
من این حس رو جز تو
با هیشکی نمیخوام و نمیتونم تجربه کنم
من بی تو میمیرم.

اس ام اس جدید رمانتیک

چه کلمه مظلومیست
“قسمت ”
تمام نامردی ها را گردن میگیرد.

اس مس عاشقانه

کاش میشد یواشکی عوض کنیم قلبامون
یا میشد یواشکی بهم بدیم دستامونو
کاش میشد یواشکی نگاه کنی توی چشام
تا بدونی عزیزم خاطرتو خیلی میخوام
"خیلی دوست دارم عشقم"

اس ام اس های عاشقانه قشنگ

یه “دوستت دارم” هایی هم هست
میدونی دروغه ها
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه.

اس ام اس تازه 93

هر بار که میخواهم سمتت بیایم
یادم می افتد که
دلتنگی بهونه ی خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست.