اس ام اس عاشقانه خردادماه

 

گفتی دوستت دارم
و من به خیابان رفتم
فضای اتاق برای پرواز کافی نبود


جدیدترین اس ام اس ها


گاهی آدم
دل اش
فقط یک "دوستت دارم" می خواهد
که نمیرد


پیامک عاشقانه جدید


خدا
"تو" را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “من” بود
شدی همان "آرزوی من"


اس عاشقانه


خوشا به من که دست تو پرواز هدیه میکند
خوشا به تو که عاشقت صد بار گریه میکند
خوشا که قامتم رسد به میوه ی خیال تو
رسیده ای, نچینمت, منم حریف کال تو


اس ام اس عاشقانه


یک صندلی نزدیک تر به تو نشستن
چند قدم بیشتر با تو راه رفتن
خوشبختی
کوچکترین لحظه های حضور توست


اس ام اس جدید


سهم تو از من هرچه بود، سپردی اش به باد
سهم من از تو هرچه بود، هست با همان طراوت و گرمای آغازین
عزیز میدارمش تا آخرین نبضِ بودن! تا لحظه ی سپردن به خاک


اس ام اس احساسی


فقط که زخم ها نیستند
گاهی کسی
چنان نرم به تنت دست می کشد
که جایش تا ابد روی پوستت می ماند


اسمس جدید


به خوابم نیا
خوابم را شیرین و سفید میکنی
ولی روزگارم را تلخ و سیاه


اس ام اس عاشقانه زیبا


از تو که حرف می زنم
یک جور خوبی
حال من بد می شود
"پرویز صادقی"


اس ام اس عاشقانه غمگین


الهی برسد شبی که گوش تلفن کر
دوستت دارم را در گوش خودت بگویم


اس عاشقانه 93


شکست خوردم
با فتح شهری که تو
در آن نبودی
, جلال ارمغان ,


اس ام اس عاشقانه جدید


سال هاست معلقم
در آسمان چشمانت
یا دستم را بگیر
یا رهایم کن
تعلیق، فقط به کار قصه ها می آید
, رضا کاظمی ,


اس ام اس


چقدر شیرین است
یاد تو بودن
در این روزگار تلخ


اس ام اس عشق


در دوستت داشتن اسراف میکنم
میدانی چیست؟
خدا اسراف کاران عاشق را دوست دارد.