اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

 

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم
sms asheghaneh



اخم های تو
بالا ترین لذت دنیاست
ای بهانه ی تمام لوس شدن های من
“دوستت دارم”


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh



ﺗﺎ ﮔﺮﻣﯽ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﻫﺴﺖ
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﺁﻭﺭﻡ
ﺑﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﻓﺼﻞ ﺳﺮﺩ 


اس ام اس عاشقانه آغوش
sms asheghaneh



تنهایم
تنهای تنها
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﻢ ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﺴﯽ بیهوده
ﺷﺎﻝ ﮔﺮﺩﻥ ﺍﺣﺴﺎﺳﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﺁﺩﻡ ﺑﺮﻓﯽ ﺩﻟﻢ
ﺑﻴﻨﺪﺍﺯﺩ


پیامک عاشقانه تنهایی
sms asheghaneh



بی تو اما عشق بی معناست، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست، می‌دانی؟
آسمانت را مگیر از من، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم بی جاست، می‌دانی؟


اس ام اس عاشقانه ولنتاین
sms asheghaneh



برای شناخت آدما
نباید عجول بود
دیر یا زود خیلی قشنگ خودشونو نشون میدن
فقط باید صبور بود


اس ام اس عاشقانه دوستت دارم
sms asheghaneh



مرا به گریه می اندازد
خنده دار ترین حرف هایی که اثری از تو ندارند


اس ام اس عاشقانه 4 جوک
sms asheghaneh



آغوشهایمان خانه های ما برای یک دیگرند
آغوش من خانه ای برای تو
آغوش تو خانه ای برای من
به سوی خانه خودت بیا
که درش همواره به سویت باز است


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh



صبر دردناک است، فراموش کردن دردناکتر
ولی از این دو دردناکتر این است
که ندانی باید صبر کنی یا فراموش


جملات عاشقانه 93
sms asheghaneh



ﺩﻭﺱ ﺩاﺷﺘﻦ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪاﺭﻩ ﺩﻳﻮﻭﻧﮕﻴﻪ
ﺩﻭﺱ ﺩاﺷﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺗﻮﺳﻄ ﻳﻪ ﻛﺴﻲ ﻳﻪ ﻫﺪﻳﻪ ﺳﺖ
ﺩﻭﺱ ﺩاﺷﺘﻦ ﻛسی ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻩ ﻭﻇﻴﻔﺲ
اﻣﺎ ﺩﻭﺱ ﺩاﺷﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺗﻮﺳﻄ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩاﺭی ﺯﻧﺪﮔﻴﻪ


پیام عاشقانه دوست داشتن
sms asheghaneh



میدانم
دیگر برای من نیستی
اما
دلی که با تو باشد این حرفها را نمیفهمد


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



اگر تنهایی ام چشم مرا بست
اگر دل از تنم افتاد و بشکست
فدای قلب پاک آن عزیزی
که در هر جا که باشد یاد ما هست


قشنگ ترین اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



مخاطب خاص من به سادگی یک لبخند
رهایم کردو رفت
و من عاشقانه های بی مخاطبم را به حراج گذاشته ام


اس ام اس عاشقانه مخاطب خاص
sms asheghaneh



نه از روی ترسه، نه از روی شک
تو رو با تمامه دلم خواستم
یه جوری کنارت دلم گرمه که
میخوام روی پای خودم واستم


عاشقانه ترین اس ام اس های ایرانی
sms asheghaneh



ثانیه ها و روزها
حقیرتر از آنانند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند


پیامک عاشقانه جدید
sms asheghaneh



این که نیستی مهم نیست
اما ببین نبودنت چه به روز دل من آورده
هرکس از راه میرسد
چند روزی
چند ساعتی
چند دقیقه ای
با دلم بازی میکند و بعد دلم را پس میزند
دل بی صاحب همین است دیگر
مثل سگی میشود بی صاحب
ولگرد
تنها
غریب
خسته
هر رهگذری کمی بازیش میدهد
و بعد که خسته شد با سنگ دورش میکنند
آری رفتن تو دلم را بی صاحب کرد


پیامک عاشقانه غمگین
sms asheghaneh



ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ نده
کسی که ﺗﻮ ﺭا
فقط ﻭ فقط
به خاطر ﺧﻮﺩﺕ می خواهد


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس عاشقانه سری ۱۸