اس ام اس عاشقانه سری جدید

 

به تو بدهکارم
دست کم یک جان برای هر لبخندت.


اس ام اس عاشقانه


عاشقی یعنی:
۲تا=۱*۱
بدون هیچ دلیلی


اس ام اس دوست داشتن


بوی نو شدن می آید
ولی
 تو
 همیشه
 رفیق کهنه من بمان.


اس مس عاشقانه


یطرفه بودن همه چیز را خراب میکند
از خیابانش بگیر تا احساسش.


اس عاشقانه


هیچ بارانی معرفت تو را از کوچه قلبم نخواهد شست
حتی سیلاب فراموشی.


اس ام اس


قهر که می کنید
 مراقب فاصله ها باشید
بعضی ها
همین حوالی
منتظر جای خالی برای نشستن می گردند.


اس ام اس عاشقانه غمگین


به دلم نشستی ولی دو زانو
معذب نباش
برو عقب قشنگ تکیه بده
پاهاتم دراز کن
این دل فقط جای توئه.


اس ام اس احساسی


یک روز می بوسمت
یک روز که باران می بارد
یک روز که چترمان دو نفره شده
یک روز که همه جا حسابی خیس خیس است
یک روز که گونه هایت از سرما سرخ سرخ شده
آرامتر از هر چه تصورش کنی
آهسته می بوسمت.


اس ام اس عاشقانه خفن


در دهکده تو خبر از بوی ریا نیست
چون نیست ریا هیچکس انگشت نما نیست
ما طالب مهریم و دل ازعاطفه لبریز
دل صاف تر از تو به خدا هیچ کجا نیست.


اس ام اس عاشقانه فاز بالا


من ک عاشق بچه گونه حرف زدن توام
نمیدانی چ مجنونی میشوم به هوس ناز های تو
عشق من، دست در دستم بگذار تا تمام سختی ها را برایت با جان بخرم.


اس ام اس عاشقانه کوتاه


من نام کسی نخوانده ام الا تو
با هیچ کسی نمانده ام الا تو
عید آمد و من خانه تکانی کردم
از دل همه را تکانده ام الا تو.


اسمس عاشقانه جدید


کجایی ای رفیق نیمه راهم
که من در چاه شبهای سیاهم
نمی بخشد کسی جز غم پناهم
نه تنها از تو نالم کز خدا هم.


اس ام اس عشق


برای حرفی که میزنی فکر کن
چون دلی که بشکند صدایش را نمیفهمی
ولی نفرینش به زمین می اندازدت.


اس ام اس جدید


در من تمام توست
و در تو تمام آنچه دوست میدارم.


اس ام اس عاشقانه زیبا


برای من “مهر” در نگاه توست
نه اولین ماه پاییز.


اس ام اس عاشقانه 93


بوسه هایت را کش بده
من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم.