اس ام اس عاشقانه خفن

 

هیچگاه ادعای خاص بودن نکردم
اما خاص بودن عشق " تو "
مرا هم خاص کرد.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمیگویم خوابم می آید
میگویم یارم می آید
وعده ما همان رویای همیشگی.

اس ام اس عاشقانه زیبا

می خواهمت
و این شاید آغازی برای خودخواهی ام باشد.

اس عاشقانه جدید

دوست دارم تمام شب ها را به یاد او سحر کنم
و تمام روز را به عشق او زندگی کنم
میدانم نمیتوانم ذره ای از محبت هایش را جبران کنم
چه کنم ؟ دلخوشم به همین کار.

اس ام اس جدید 93

دلم گرفته از کسی، که خیلی ساده کرد ردم
همونی که یه روزی من، سنگشو سینه میزدم
چه بی صدا شکست و رفت، این دل صاف و ساده رو
عین خیالشم نبود، هر چی صدا زدم نرو.

اس ام اس

ز دل مهر رخ تو رفتنی نیست غم عشقت به هرکس گفتنی نیست.

اس ام اس عاشقانه غمگین

گاهی اوقات نه
همیشه نیاز داری بـه یه آغوش بی منت
که تورو فقط و فقط واسه خودت بخواد
که وقتی تو اوج تنهایی هـستی با چـشماش بهت بگه
هستم تا تهش
عاشقتم بدجور
تو هم رو کنی بهش
بگی منم هـستم همینجا تو قـلبت تا ابد.

اس ام اس احساسی 93

سخت است در خوش گذرانی هایت هم افکارت آزارت دهند
و طعم زهر مار به خود بگیرد لحظات شادت.

اس ام اس عاشقانه خفن

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم، یا چتر بردارم و دلبری کنم؟

اس ام اس عاشقانه جدید

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت، باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی.

اس ام اس عاشقانه

حیف
اینجوری تموم شد
روزای خوب من و تو خاطره شد
من
از همون روزی که رفتی
ابری مونده آسمونم، هی میخوام یادت نباشم
نمیتونم
میدونی
تو همین چند روز من چقدر شکستم؟
چشام و رو همه ی
آدما بستم.

پیامک عاشقانه

محبت پیوند محکمی است که فاصله نمیشناسد هرجا باشی به یادتم.

اس مس قشنگ

تو همون عشق آریایی
منم اون مجنون
میخوامت دوست دارم
من از دل و جون.