اس ام اس عاشقانه قلبی

 

اس ام اس عاشقانه قلبی
sms asheghaneh



اگه من اشکی در چشمانت بودم
لیز می خوردم و به لبانت می رسیدم
اما اگه تو در چشمان من بودی
هیچ وقت گریه نمی کردم تا تو را از دست ندهم
عاشقانه دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



تا آخر عمر عاشق مردی می مونم
که از مردن برای من نمیترسه
اما از گرفتن دستام میترسه
و من ھم تا آخر عمر‏
تورو مثه زخمی که خوب نمیشه
تو قلبم نگه می دارم


اس ام اس عاشقانه دلی
sms asheghaneh



آغشته به “تو” می شود
روحم، نفسم، بند بند وجودم
وقتی در حصار دستانت بوسه باران می شوم


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghaneh



چشمان من
تصویری از جنس "تو" می خواهد


پیامک عاشقانه زیبا
sms asheghaneh



اخم میکنی که مهربانیت را پنهان کنی
مرا "شما" خطاب میکنی که هوایی نشوم
اما نمیدانی اینها چقدر به "تو" می آیند


اسمس عاشقانه باحال
sms asheghaneh



خنده های تو
خدا را بنده نیستند
هر بار می خندی
پاره می شود
بند دلم
خنده های تو
رحم و مروت سرشان نمی شود
بیچاره دلم


اس ام اس عاشقانه فانتزی
sms asheghaneh



چه بی منطق به چشمات میشه عادت کرد
توی دستای تو باید به سیگارم حسادت کرد


اس ام اس عاشقانه منطق
sms asheghaneh



امشب تمام حوصله ام را
در یک کلام کوچک
در تو
خلاصه کردم:
ای کاش می شد
یک بار تنها همین یک بار
تکرار می شدی
تکرار
( قیصر امین پور )


اشعار عاشقانه قیصر امین پور
sms asheghaneh



بی تو
این منم
زنی تنها در آستانه فصلی سرد


اس ام اس عاشقانه زن
sms asheghaneh



وقتی حس میکنم
جایی در این کره ی خاکی
تو نفس میکشی و من
از همان نفس هایت، نفس میکشم، آرام می شوم
تو باش
هوایت، بویت برای زنده ماندنم کافی ست


اس ام اس عاشقانه نفس
sms asheghaneh



همیشه در حالی که
یه عالمه حرف بیخ گلوت چسبیده
یه عالمه اشک توی چشماته
یه عالمه حسرت توی دلت تلنبار شده
باید بگی: خب دیگه واسه همیشه خداحافظ


اس ام اس عاشقانه خداحافظ
sms asheghaneh



برف باشد
باران یا آفتاب
چتر نمی خواهم
بگو معنی لغات را از نو بنویسند
"امنیت "حصار دستهای توست


اس ام اس عاشقانه زمستونی
sms asheghaneh



بی خیال عطر های گران قیمت 
آدم ها باید مثل تو بوی معرفت بدهند


اس ام اس عاشقانه بوی معرفت
sms asheghaneh



نیمه شب که می شود
یاد چشم های تو می افتم
یاد چشم های تو که می افتم
نیمه شب می شود
انگار سیاهی
همیشه هم بد نیست


اس ام اس عاشقانه چشم های تو
sms asheghaneh



زندگی من و تو به هم ربط دارد
اگر بی ربط بود
هیچوقت خدا ما را به هم نشان نمی داد
باور کن


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس عاشقانه سری 17