اس ام اس غمگین عاشقانه

 

اس ام اس غمگین عاشقانه
sms sad



سخت است ببازی تمام احساس پاکت را
و هنوز نفهمیده باشی
اصلا دوستت داشت؟


اس ام اس غمگین جدایی
sms sad



اگر امشب از حوالی دلم گذشتی
آهسته ردشو، دلتنگی را با هزار بدبختی خواباندم


اس ام اس غمگین 93
sms sad



به سلامتی کسی که حرفای ناگفته زیادی تو دلشه
اما پای حرف بقیه میشینه


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms sad



کاش در تکرار شدنم دلت با من باشد
نه در تکرار نشدنم


اس ام اس غمگین تنهایی
sms sad



می خواهم به حرف هایت گوش دهم عزیز
چشم هایت نمی گذارند


اس ام اس غمگین و دلشکسته
sms sad



شده ام شنبه
همه میخواهند از من شروع کنند ترک کردن را


جملات غمگین زیبا
sms sad



تنها چیز با کیفیت توی زندیگمون ”درد” بود
که هرقدر کشیدیم پاره نشد


اس ام اس غمگین آذر 93
sms sad



ﭼﻮﻥ ﺍﻳﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﺮﺍﻳﺖ ﻣﻴﻨﻮﻳﺴﺪ
ﺣﺴﺎﺩﺕ ﻣﻴﮑﻨﺪ ﺁﻥ ﺩﺳﺖ ﺩﻳﮕﺮ
ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﯾﺮﻩ ﻭﺍﺭ ﺩﻭﺭ ﺩﻟﺖ ﺣﻠﻘﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻋﺰﯾﺰﮐﻢ
ﻣﺒﺎﺩﺍ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ “ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺍﺳﺎﺭﺕ” ﺍﺳﺖ
ﺍﯾﻦ ﺣﮑﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ “ﺯﯾﺎﺩ ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﺖ” ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﻦ
راه که میروی عقب می مانم
نه برای اینکه نخواهم با تو هم قدم باشم
میخواهم پا جای پاهایت بگذارم
میخواهم رد پایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد
تو تماما برای منی


اس ام اس غمگین مرگ
sms sad



عاشقم گرنیستی نفرت بورز
بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند


اس ام اس غمگین سیگار
sms sad



دل ما که شکست
هیشکی صداشو نشنید
آره رفیق
دل مرد بی صدا میشکنه


پیامک غمگین جدید
sms sad



مرا کم دوست داشته باش
اما همیشه دوست داشته باش
این وزن آواز من است:
عشقی که گرم و شدید است
زود میسوزد و خاموش میشود
من سرمای تورا نمیخواهم
و نه ضعف یا گستاخی ات را
عشقی که دیر بیاید، شتابی ندارد
گویی که برای همه ی عمر وقت دارد
مرا کم دوست داشته باش
اما همیشه دوست داشته باش
این وزن آواز من است:
اگر مرا بسیار دوست بداری
شاید حس تو صادقانه نباشد
کمتر دوستم بدار
تا عشقت ناگهان به پایان نرسد
من به کم هم قانعم
و اگر عشق تو اندک، اما صادقانه باشد من راضی ام
دوستی پایدارتر از هر چیزی بالاتر است
مرا کم دوست داشته باش
اما همیشه دوست داشته باش


پیامک غمگین عاشقانه
sms sad



ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻨﯽ ﺗﻮ
ﻏﻢ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻪ ﻏﻤﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﻣﻦ ﺍﺯﺕ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺍﺭﻡ
ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺭﺩ ﮐﻤﯽ ﻧﯿﺴﺖ


پیامک غمگین جدایی
sms sad



دلم عجیب تنگ شده
برای لحظه هایی که دلت عجیب برایم تنگ میشد


جملات غمگین با عکس
sms sad



احساس سنگ خارا نیست
که همینطور بماند و بماند
احساس مثل شاپرک مثل عطر می پرد
درست تو همان روزهایی که دوستت دارم
دوستم داشته باش
بترس از دلی که دارد پرپر میشود
برای یکبار فقط برای یکبار
مرا در اندوه مبهم یک دروغ شناور کن
آرام سر بگوش من بگذار
و بگو دوستت دارم


دسته بندی : اس ام اس غمگین

 

منبع : اس ام اس غمگین سری 4