اس ام اس های زیبا و عاشقانه

 

تو
تمام الفبا می شوی
و من
دوباره باید یاد بگیرم
که چطور
می شود نوشت


اس مس عاشقانه جدید


تو هر شب بی ادعا در من شعر می شوی
و من هر روز مغرورانه پز شاعر بودنم را میدهم


اس ام اس عاشقانه 93


خیالت مثل چُرت صبحگاهی ست
هی با خودم می گویم
فقط پنج دقیقه ی دیگر


اس عاشقانه


زیباست وقتی قلبی داری که صاحبش خودت هستی
اما زیباتر آنست که، همسری داری که قلبش تو هستی


اس ام اس عاشقانه


اسمم به نام تو
عشقم به یاد تو
 جسمم برای تو
 جونم فدای تو
 روحم کنار تو
 اما زندگیم مال خودم چون که زندگیم تویی


اس ام اس عاشقانه غمگین


خنده های تو تنها چیزیست که خدا با دست هایش خلق کرد
زمین و کهکشان و کوه ها
دایناسورها و دریاها
و تمام مردم
خود به خود پیدا شدند


پیامک عاشقانه جدید


مردم همه تو را، به خدا سوگند میدهند
اما برای من،
تو آن همیشه ای
که خدا را به تو سوگند میدهم
قیصر امین پور


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه


توی دلت برای نفسام پناهی پیدا کن تا در عشقت جان من فنا بشه


اس ام اس احساسی جدید


یه دوستت دارم هایی هم هست
که گفته نمیشن , شنیده نمیشن
اما احساس میشن احساس


اس ام اس عاشقانه کوتاه


یک جا در قلبم و هر جا در چشمانم
عاشق که باشی به معنای این جمله پی خواهی برد
"اسحاق دوستی"


اس ام اس رمانتیک


گاه یاد کردنت دیر میشود اما یادم نمیرود چقدر دوستت دارم


اس ام اس دخترانه


عاشق واقعی درعشقش زیبایی نمی بیند
بلکه عشقش را خود زیبایی می داند


اس ام اس آدم عاشق


لبخندت
دنیایم را تغییر میدهد
کافیست بخندی تا ببینی
چگونه در سردترین فصل سال
گل از گلم می شکفد


اس ام اس عشقی جدید


همان بالا بمان عزیزم
لذت میبرم وقتی همه به من
میگویند تاج سرت زیباست.