اس ام اس های عاشقانه 93

 

بهترین روز زندگی من روزیست
 که تو در میان ناباوری هـا می آیی
دستم را میگیری و آرام زمزمه میکنی : دوستت دارم


اسمس عاشقانه جدید


آغشته به "تو" میشود
روحم ، نفسم ، بند بند وجودم
وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم


اس ام اس عاشقانه 93


هرگز برایم کهنه نمیشوی
حـتی اگر تمام دنیا را تار عـنکبوت بگیرد


اس ام اس احساسی 93


ایستگاه اتوبوس... منم و انتظار و ابهام رفتن
اتوبوس ها می آیند و می روند
بگو به من کدامیک مرا به مقصد "تو" می رساند ؟


اس ام اس جدید 93


خاطره تنها دلیلی است که فراموشی را محکوم میکند همیشه در خاطرم هستی


اس ام اس های عاشقانه ناب


ملوانان هر روز نفرینم می کنند
از آن پس که دل به دریا زدم
دریا رنگ آرامش به خود ندیده است


بهترین اس ام اس های عاشقانه


نمیدانی چقدر خوشحالم که از میان اینهمه ضمیر تو را پیدا کردم


اس ام اس جدید


تو را دوست داشته ام و دارم
آنقدر خواهم داشت تا ذخایر "دوستت دارم" در جهان ته بکشد
آنقدر که نسل بعد هیچ سهمی از عشق نبرند


اس ام اس عاشقانه فاز بالا


می دانی عاشق روزهایی هستم
که خوشحال ببینمت
حتی
اگه نفهمم چرا


عاشقانه


بیشعورترین موجود دنیا "دله منه"
روزی هزارتا دلیل و منطق براش میارم آروم میشه
 بازم دم دمای شب که میشه هی ازم میپرسه چرا...؟


اس ام اس سنگین 93


تو خورشید باش
من زمین
عاشقانه بر من بتاب
تو که باشی چه غم از زمستان


اس ام اس خاطرات عاشقانه


دوست داشتن آدمها را می توان
از توجه آنها فهمید
وگرنه حرف را که همه می توانند بزنند


اس ام اس غمگین و ناراحت کننده 93


خیالت همیشه هست
اما امروز، دلم خودت را خواست
نه خیالت را


اس ام اس عشق


اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب
اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب
اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم تو سیر بخواب


اس ام اس رمانتیک


وقتی که یادت باشد در وجودم
فاصله ها از اینکه نتواسته اند ماموریت خود را به درستی انجام دهند شرمسارند


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه


بده دستاتو به دستم
تا باهم کلبه بسازیم
کلبه ای پر از منو تو
از من و تو ما بسازیم


پیامک عاشقانه جدید


بی تو هم میشود زندگی کرد
قدم زد
چای خورد
فیلم دید
سفر رفت
فقط
بی تو نمیشود به خواب رفت


اس ام اس عاشقان


باش و لبخند بزن تا که دلم باز شود
روز من با لب شیرین تـو آغاز شود


اس های عاشقانه


خوش بــه حال ِ انارها و انجیرها
دلتنگ که می شـوند، مــی ترکند
"مهدی اخوان ثالث"