اس ام اس و جملات عاشقانه برای همسر

 

اس ام اس و جملات عاشقانه برای همسر
sms love



شب است و هوا منتظر باران است
وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه پیشانی من دلبر بارانی من


اس ام اس عاشقانه جدید
sms love



مهم نیست چقدر طول بکشد
عشق واقعی
همیشه ارزش انتظار را دارد


اس ام اس عاشقانه احساسی
sms love



دوچرخه ام را جای همیشگی گذاشته ام
و قلب در دست
آمده ام تا هفته مان را شروع کنیم
با بوسه ای یواشکی


اس ام اس عاشقانه انگلیسی
sms love



این اولین زمستونه که دارمت
خیابونا قراره زیبا بشه
باید یه پالتو بخرم که توی جیبش
دستای مردونه تو هم جا بشه ^_^


اس ام اس عاشقانه خفن
sms love



حس آرامش در بوسه هایت
مرا در بیداری خواب می کند


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms love



عشق یعنی
خونه پر از نشونه های یه مرررد باشه


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms love



دانی که دلم چه از خدا میخواهد؟
بی پرده بگویمت "تو" را می خواهد


اس ام اس عاشقانه دلتنگی
sms love



جایی که نزدیک تــ♥ـوام
دور از تموم غصه هاست


جملات عاشقانه کوتاه
sms love



صندلی کنار صندلی ام بگذار
همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها


جملات عاشقانه سنگین
sms love



دلم میخواد بدونم
چه حالی داری؟
وقتی این همه دوستت دارم


جملات عاشقانه برای همسر
sms love



گفته بودند که از دل برود یار، چو از دیده برفت
سالهاست که از دیده ی من رفته ای
لیک
دلم از مهر تو آکنده هنوز


جملات عاشقانه ناب
sms love



کلافه کرده ای مرا
چرا همیشه لبخندهایت از نوشته های من زیباتر است؟


متن عاشقانه قشنگ
sms love



وابستگی پیدا کردن
به کسی که متعلق به تو نیست
یعنی مرگ تدریجی


پیامک عاشقانه وابستگی
sms love



منم
درختی که برگ هایش را ریخت
تا تو
ماه را از میان شاخه هایش تماشا کنی


اس ام اس و جملات عاشقانه برای همسر
sms love



سیل دریا دیده هرگز برنمیگردد به جوی
نیست ممکن هرکه عاشق شد دگر عاقل شود


اس ام اس عاشقانه خدا
sms love



به‌ خدا دیگر دارد دیر می‌شود
این‌ قدر دست‌ روی‌ دست‌‌ نگذار
زودتر دستت‌ رو توی ‌دستم بگذار


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

 منبع : اس ام اس عاشقانه سری 23