اس ام اس و جملات عاشقانه جدید

 

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید
sms love


تو به افتادن من در خیابان خندیدی
و تمام حواس من پیش مردم بود
که عاشق خنده هایت نشوند


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms love


دستاشو مشت کرده بود
پرسیدم توی مشتت چیه؟
گفت: خودت نگاه کن
دستاشو گرفتم و آروم باز کردم توی دستاش چیزی نبود
گفتم: چیزی نیست که
دستامو که توی دستاش بود فشرد و گفت:
نبود ولی حالا هست


اس ام اس عاشقانه سنگین
sms love


دوستت دارم ‏
نه برای آنچه که "هستی" ‏
بلکه برای آنچه که "هستم"
هنگامی که با توأم


پیامک عاشقانه دوستت دارم
sms love


فاصله ها دروغ هستند 
وقتی مهربانی "تو" از دور هم احساس می شود


اس ام اس عاشقانه احساس
sms love


چه بی تابانه می خواهمت
ای دوری ات
آزمون تلخ زنده به گوری


اس ام اس عاشقانه باحال
sms love


واقعیت است، جاذبه ی تو
از بس جذابی
میخواهم تو را به نیوتن ثابت کنم


جملات عاشقانه جدید
sms love


جدا موندن از کسی که دوستش داری
فرقی با مردن ندارد
پس عمری که بی تو میگذرد
مرگیست به نام "زندگی"‏


جملک های عاشقانه غمگین
sms love


و سال هاست که دیوانه ای بی آزار ‏
هر روز عصر
بر روی نیمکت پارکی کنار گل های رز می نشیند ‏
و با چشمان بسته
در انتظار صدایی است تا او را به خویش بخواند


اس ام اس های عاشقانه 93
sms love


دیروز
حالمان به هم خوردو عاشق شدیم
امروز
حالمان به هم می خورد که عاشق شدیم


متن های عاشقانه جدید
sms love


بوس تر از بوس های تو
نمی شناسم
ندیده ام، نخوانده ام
مست تر از لبهای تو
شراب ننوشیده ام
دست های تو
مهربانترین دست های خداست
که کودکی مرا به بلوغ می رساند
و اینجوری هاست
که در آغوش تو
من مرد می شوم


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms love


وقتی کنارم نیستی
صبحانه یک تکلیف بی معناست
این چای با صد من عسل شیرین نخواهد شد


اس ام اس عاشقانه آدم تنها
sms love


تو تقدیر منی ای عشق
اما عقل میگوید:
بیا بگذر ز تقدیرت
همین یک کارمان مانده


پیامک عاشقانه تقدیر
sms love


چه پر جرأت و مغرور می شود در برابرت
کسی که می فهمد
از ته دل دوستش داری


اس ام اس عاشقانه غرور
sms love


یادت باشد:
حتی عشق حتی عشق با ابراز نکردن میمیرد


اس ام اس عاشقانه
sms love


لایق پرستش است
کسی مثل تو
که در این بی مهری ها
بی چشم داشت محبت می کند


مطالب عاشقانه جدید
sms love


دوست دارمش
از بند تا بلند
از دست تا دعا، از صبر تا خدا
حتی اگر تمام دنیا بگویند ماله تو نیست


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس عاشقانه سری 19