اس ام اس و پیامک تیکه دار به دخترا

 

اس ام اس و پیامک تیکه دار به دخترا
sms tikedar



"دوستت دارم"
خیلیا با این جمله "خر" شدن
من از بس شنیدم "کر" شدم


اس ام اس تیکه دار آذر 93
sms tikedar



متاسفانه
بعضی ها دچار بیماریه لاشیتیسمن
که این بیماری به دلیل کمبود ویتامین مرام بوجود میاد


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tikedar



با من بودنتو مخفی میکردی
حالا تنها بودنتو
همه جا جار میزنی


اس ام اس تیکه دار جدید
sms tikedar



مـرام؟
هـه
دیدی بیار برام


اس ام اس تیکه دار باحال
sms tikedar



منم چشام سگ داره
ولی سگش خسته است
میفهمی خسته
حال نداره پاچتو بگیره
به همین برکت


اس ام اس تیکه دار عاشقانه
sms tikedar



ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻮ کی ﻫﺴﺘﯽ
ﺩﺍفی؟
ﻣﺪلی؟
ﺷﺎخی؟
ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩﺭﯼ؟
هرکی باشی با من بد باشی ﺟﻮﺭﯼ ﺳﺮﻭﯾﺴﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ
مثه ﭘﺮﮔاﺭ ﻭﺍشی
افتاد


اس ام اس تیکه دار سنگین
sms tikedar



تنهاییﻋﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ
ﺍتماﻡ حجت است ﺑﺎ آﻏﻮﺵ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺩر ﻭ ﭘﯿﮑر


پیامک تیکه دار طنز
sms tikedar



دنیای ما پر از دست هایی است
که خسته نمی شوند از نگه داشتن نقابها


پیامک تیکه دار و سنگین
sms tikedar



راضی نبود در آغوشم دستانش را باز کند
اما برای دیگری دکمه های لباسش را هم باز می کند


اس ام اس و پیامک تیکه دار به دخترا
sms tikedar



درمورد مشکلاتتون درد و دل نکنید
درسته چند روزی آروم میشی
اما
یه عمر
باید سنگینی یه نگاهو تحمل کنی


پیامک تیکه دار عاشقانه
sms tikedar



مهربانیت را به دستی ببخش که می دانی با او خواهی ماند
وگرنه حسرتی میگذاری بر دلی که دوستت دارد


جملات تیکه دار کوتاه
sms tikedar



سفت بغلش کن
من هم عادت کرده ام به اینکار
محکم ببوسش
نگران نباش
کم کم به این یکی هم عادت می کنی
زانو ات رو میگم رفیق


جملات تیکه دار غمگین
sms tikedar



اگر اولش به فکر آخرش نباشی
آخرش به فکر اولش می افتی


جملات تیکه دار خفن 93
sms tikedar



دلم می خواهد زندگی ام را موقت بدهم دست یک آدم دیگر
بگویم تو بازی کن تا من برگردم
نسوزی ها


اس ام اس تیکه دار
sms tikedar



عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد
مواظب باشیم "حسین" دلمان به دست "یزید" نفس اماره
تشنه لب شهید نشود


دسته بندی : اس ام اس

 

منبع : اس ام اس تیکه دار سری 2