جدیدترین اس ام اس و جملات و استاتوس های عاشقانه 2015پیامک های زیبا و عاشقانهاستاتوس عاشقانهاس ام اس های عاشقانه و زیباجملات رمانتیکجملات زیبا و عاشقانهاس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه، پیامک دلتنگی، جملات رمانتیک، پیامک های عشقولانه، متن زیبا

امشب تمام گذشته ام را ورق زدم
جز لحظه های سیاه، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری
دلتنگی افسرده، خاموشی، سکوت
اشک، سوختن چیزی نیافتم
نفرین به بودن وقتی با درد همراه است

Doostiha Doostiha Doostiha

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده
به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن!

Doostiha Doostiha Doostiha

دیر کرده ای!
عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من
انگار که رد نمیشود
نه زمان
نه آب خوش!

Doostiha Doostiha Doostiha

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑــــــﻪ ﺩﻟــﺖ ﺑﺎﺷـــﺪ …
ﺁﻥ ﺭﺍ ﻫـــﺮ ﺟﺎﯾـــﯽ ﻧﮕــﺬﺍﺭ …
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺩﻝ ﺭﺍ ﻣـــے ﺩﺯﺩﻧــﺪ …
ﺑـﻌـﺪ ﮐـﻪ ﺑـﻪ ﺩﺭﺩﺷﺎﻥ ﻧﺨـــــﻮﺭﺩ
ﺟــﺎے ﺻﻨــﺪﻭﻕ ﭘﺴـــﺖ!
ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳطـﻞ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻣﯽ ﺍﻧــــﺪﺍﺯﻧــــﺪ!!!
ﻭ ” ﺗـﻮ ”
ﺧﻮﺏ مـــے ﺩﺍﻧــے ﺩﻟــےﮐــﻪ
ﺍﻟﻤﺜﻨﯽ ﺷـﺪ!
ﺩﯾـﮕﺮ ﺩﻝ ﻧـﻤــــے ﺷــﻮﺩ …

Doostiha Doostiha Doostiha

ای که از تازگی زخم دلم باخبری
یا که از قصه ی دلتنگی من باخبری
مثل مهتاب که از خاطره ی شب می گذری
هرشب آهسته از آفاق دلم می گذری

Doostiha Doostiha Doostiha

تو میروی…
اما بدان چیزی عوض نمی شود
پای ما تا ابد گیر است …
من و تو
شریک جرم یک مشت خاطره ایم

Doostiha Doostiha Doostiha

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده
قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده
خیلی وقته دیگه بارون نزده
رنگ عشق به این خیابون نزده

Doostiha Doostiha Doostiha

از تو برای تو و برای دلتنگی های همیشگیم می نویسم
می گویم که من تو را  بهترین می دانم  تو را می خواهم

Doostiha Doostiha Doostiha

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد
وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی . . .

Doostiha Doostiha Doostiha

همیشه ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﺯﺩ به ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻭ ﮔﻔﺖ:
تنها امده ام، تنها میروم
ﯾﮏ ﻭﻗﺘﺎﺋﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﺣﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﯾﺎ ﺩقیقه ﺍﯼ ﮐﻢ ﻣﯿﺎﻭﺭﯼ!
ﺩﻝ ﻭﺍﻣﺎﻧﺪﮦﺍﺕ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﮬﺪ که ﻋﺎﺷﻘﺎنه ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ….

Doostiha Doostiha Doostiha

دیگه به نبودت عادت کرده بودم
خو دمو با خیالت راحت کرده بودم
دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم
برای دل خودم شعر غریبی رو بگم

Doostiha Doostiha Doostiha

وقتی دو قلــــب برای یکـدیگر بتپد…
هیچ فاصله ای دور نیسـت …
هیچ زمانی زیــــاد نیسـت…
و هیچ عشــــــق دیگری نمی تواند
آن دو را از هم دور کند!
محکـم تریـن برهان عشـق…
” اعتمــــــــــاد” اسـت…

Doostiha Doostiha Doostiha

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست
کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست

Doostiha Doostiha Doostiha

لحظه لحظه در دلم ‏عشق‬ تو غوغا می کند
کی خدا رحمی به حال این دل ما می کند

Doostiha Doostiha Doostiha

تو رفتی و تنها چند خاطره که هیچ گاه
نمی توانم فراموش کنم بر جا گذاشتی
خاطره هایی که یاد آن این دل عاشقم را می سوزاند
دلم بدجور برای تو تنگ است عزیزم

Doostiha Doostiha Doostiha

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد
عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد
آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد
نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد

Doostiha Doostiha Doostiha

فراموشی سخت است
انتظار هم سخت است
اما از همه سخت تر این است
که ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش

Doostiha Doostiha Doostiha

از واقعه ای تو را خبر خواهم کرد
وآن را به دو حرف مختصر خواهم کرد
با عشق تو در خاک نهان خواهم شد
با مهر تو سر ز خاک برخواهم کرد

Doostiha Doostiha Doostiha

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست
غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی
بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست

Doostiha Doostiha Doostiha

مرا اندک دوست بدار، ولی طولانی «کریستوف مارلو»
قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از دال تا میم بگویم، بگذار بگویم که دوستت دارم
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

Doostiha Doostiha Doostiha

ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ که ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ

Doostiha Doostiha Doostiha

مرمرین پله آن غرفه عاج
ای دریغا که ز ما بس دور است
لحظه ها را دریاب
چشم فردا کور است
“زنده یاد فروع فرخزاد”

Doostiha Doostiha Doostiha

از شبنم عشق،خاک آدم گل شد
شوری برخاست فتنه ای حاصل شد
سرنشتر عشق بر رگ روح زدند
یه قطره خون چکید و نامش دل شد

Doostiha Doostiha Doostiha

در یک لحظه تمام شد. او رفت …
دو کلمه ای که معنای زندگی ام را برای همیشه تغییر داد …
به سلامتی کسی که کمرمو شکست ولی
من هنوز دولا دولا دوسش دارم …

Doostiha Doostiha Doostiha

تا ولوله عشق تو در گوشم شد
عقل و خرد و هوش فراموشم شد
تا یک ورق از عشق تو از بر کردم
سیصد ورق از علم فراموشم شد

Doostiha Doostiha Doostiha

در عشق تو گاه بت پرستم گویند
گه رند و خراباتی و مستم گویند
اینها همه از بهر شکستم گویند
من شاد به اینکه هر چه هستم گویند

Doostiha Doostiha Doostiha

به سلامتی کاج که تو اوج یخ بندون زمستون ذات سبزش رو
نشون میده وگرنه تو تابستون که هر علف هرزی ادعای سبزی داره …

Doostiha Doostiha Doostiha

باران میبارد
و هوا پر شده از دوستت دارم هایی
که به دست باد ها سپرده ام
کـاش!
پنجره ات باز باشد…

Doostiha Doostiha Doostiha

گفتند محبت کن، از محبت خارها گل میشود …
محبت کردم اما هیچکس گل نشد؛ فقط خارم کردند!

Doostiha Doostiha Doostiha

قبل از اینکه عاشقم شوی…
مرا خوب خوب نگاه کن،
مبادا چیزی از قلم بیفتد که بعد ها به چشمت بیاید!

Doostiha Doostiha Doostiha

تلاش کن تو زندگی مثل درختی باشی که
اگه کسی بهت لگد زد”شکوفه “بارونش کنی…!

Doostiha Doostiha Doostiha

چه پر جرات میشود انسان وقتی میفهمد
کسی دوستش دارد
“دکتر شریعتی”

Doostiha Doostiha Doostiha

نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم
ولی من هر کجا باشم، خیالت را به سر دارم

Doostiha Doostiha Doostiha

معلممان می گفت:
زیر کلماتی که نمی دانید خط بکشید …
حالا بعد از این همه سال …
این همه عمر …
این همه کتاب …
به زیر همه دنیا خط می کشم …

Doostiha Doostiha Doostiha

غصــه نخــور؛ کنــار آمـده ام بـا نبـودنت . . .
خیلـی که دلـم بگیـرد، گریـه میکنـم

Doostiha Doostiha Doostiha

از این همه سلام ضبط شده خسته شده ام
این روز ها دلم حرفی نو میخواهد
اگر ساده هم باشد عیبی ندارد مثلا بگو دوستت دارم….

Doostiha Doostiha Doostiha

ذهن همیشه آن چیزی را به خاطر می آورد که قلب هرگز فراموش نمی کند…

Doostiha Doostiha Doostiha

آدمها فراموش نمیکنند…
فقط دیگر ساکت میشوند …
همین!

Doostiha Doostiha Doostiha

به من می گفت عشق برای هر دوی ما زود است ….
اما … 
اما مثل این فقط برای من زود بود
نه او و دوست صمیمی من …..

Doostiha Doostiha Doostiha

از کسی که دلش گرفته نپرسید چرا؟
آدما وقتی نمیتونن دلیل ناراحتی شون رو بگن دلشون بیشتر می گیره …

Doostiha  

این روزها تلخ می گذرد، دستم می لرزد از توصیفش!
همین بس که:
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است، با تیغِ کُند.

Doostiha Doostiha Doostiha

سـکوت” خطرناکتر از “حـرفهای نیشدار” است!
بدونِ شَـک کسی که “سُکــوت” مـی کــند؛
روزی حرفهایش را سرنوشت به شما خواهد گفت…