جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95, جملات عاشقانه غمگین همراه با عکس, اس ام اس عاشقانه تنهایی, جملات عاشقانه کوتاه, جملات عاشقانه برای همسر

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

تنهایی بهتر ﺍﺳﺖ
ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ کسی که ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺩﺭﻭﻍ محض ﺍﺳﺖ
ﺩﻟش که ﻫﯿﭻ
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻫﻢ به ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭ ﻓﻘﻂ ﺯﻣﺎنی سراغت را میگیرد که ﮐسی ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

گل پرسید:
داری چیکار میکنی؟
شازده کوچولو گفت:
انتظار میکشم
که چی بشه؟
که عزیز تو بشم

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

حد اعلای ادب را من رعایت کرده ام
تا نشستی در دلم
از
خویشتن برخاستم

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

صدایت را میبوسم
و دلتنگى ها به همین سادگى تمام مى شوند
اینبار باید با تمام وجود صدایت را در آغوش بگیرم
میدانى
باید تمام داستان هاى عاشقانه ى جهان را با صداى تو شنید
اصلا میدانى؟
هر چه تو بگویى زیباست
جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
شادی
پروانه ایست که
هرچه تقلا کنی
نمی توانی آن را شکار کنی
باید آرام باشی
تا روی شانه ات بنشیند
شانه هایت پر از پروانه باد

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

می توان پر کرد
فاصله های طولانی را
با یک پیام ساده و کوتاه
کافیست بنویسی
هنوز هم
دوستت دارم

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

من فقط
یک بلیت
رفت میخواهم
بی برگشت
به سوی
آغوش تو

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

تو زندگى ام را پر کرده اى
از تضاد
میان این همه نداشتنت
چقدر تو را دارم

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

برایت چای خواهم ریخت
برایم زندگی
دَم کن

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

هر چند وقت یکبار همسرتان را
به صرف یک فنجان چای یا قهوه دعوت کنید
و دو نفره از کنار هم بودن لذت ببرید
جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
تو از احساس گفتی
در آن صبحی که من برای
صبح بخیر هایت جانم را می دهم

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

صدایت دلپذیرترین نغمه های بهاری است
و صبح بخیرهایت آهنگ زندگی
چه خوشبختی بی پایانی

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

تمام این شهر
با صبح بخیرهایت بیدار
می شوند
من که جای خود دارم

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

باز یک شب از شب عمرم گذشت
چون نبودی، درد در جانم نشست
آرزویی من ندارم این زمان
چون که صفر عاشقی درهم گسست

جدیدترین جملات عاشقانه 2016 مخصوص اس ام اس همراه با عکس 95
lovely sms

تو یک عذرخواهی
به بالش من بدهکاری
بس که هر شب
چنگ میزنم نبودنت را