جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015, جک خنده دار تلگرامی, جوک تلگرامی آذر 94, جوک خنده دار تلگرام جدید, جوک تلگرامی

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

می دونید چرا خوشگلا وقت ندارند؟!

الآن وقت ندارم بعداً براتون می گم!!!!!!!!!

.

میدونید به آشپز های داعشی چی میگن؟

تروریست های کفگیری :))
.

اقا من همین الان یه کشف جدید کردم
اصلا باورت نمیشه خب یه جایی رو تو کامپیوتر پیدا کن برا نوشتن مثلا همین کادر بالای صفحه
خب حالا کیبردت رو انگلیسی کن و بنویس جک
در ضمن جک رو اینطوری بنویسی نری بنویسی جوک
خب چی میبینی
[;
اگر دقت کنی یه صورت خندان میبینی که داره چشمک میزنه
جون خودتون لایک کنید خودمو کشتم تا کشفش کردم

.

سلام دوست خوبم خوش اومدی
تو گروه پست دیگه نبود اینو کپی کردم امشب شرمندتون نشم..فردا جبران میکنم…

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

یارو سرشو از صفر تراشیده ریش داعشی گذاشته با شلوار چریکی،دوستم میگه یارو طالبانی رو
یعنی من از خجالت دست و پامو گم کردم برا طرف خم و راست شدم گفتم:

شما تشریف ببرید جناب ابوبکر البغدادی، رفیق ما خل و چله

.

قدیما که مردم استخدام شرکت ایران ول میشدن میشستن ی قول دو قول بازی میکردن جدیداََ میشینن کلش بازی میکنن

.

صبح تو تاکسی یکی لباس چارخونه قرمز پوشیده بود
پیاده که شد در رو محکم بست !
راننده سرشو آورد بیرون گفت:
مرتیکه رومیزی
ملته ما داریم؟

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

بدبختا تو سریال کیمیا دارن در به در دنبال حسن پورشیرازی میگردن

خبر ندارن اومده شبکه سه تو فیلم اسمان من تو قسمت امنیت پرواز مشغول خدمته عجب روزگار پرماجراییه
.

چرا راننده تاکسیا فکر میکنن ما پول خرد داریم و نمیخوایم بهشون بدیم؟

.

من یه بار تو جاده مشهد به طبس یه گوشه دور افتاده که پرنده پر نمیزد
حدود ۱۳۰۰ کیلومتر دور از خونه!
یه سیگار روشن کردم رفیق صمیمی بابام منو دید

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

ﭼﺮﺍ ﭘﺴﺮﻫﺎ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺟﻠﻒ ﺷﺪﻥ ؟؟!
ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻥ …
ﻟﻨﺰ ﺭﻧﮕﻰ ﻣﻴﺬﺍﺭﻧﺪ …
ﻧﺎﺧﻮﻥ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﺬﺍﺭﻧﺪ …
ﻟﺒﺎﺱ ﺗﻨﮓ ﻭ ﺧﺸﺘﻚ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﺗﺎ ﺯﺍﻧﻮ …
ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺷﻮﻫﺮ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﻣﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﭼﺎﺩﺭﻯ ﺑﺎﺷﻪ ﻭ ﺗﻮﻭ ﺧﻮﻧﻪ ﻓﻘﻂ
ﻭﺍﺱ ﺧﻮﺩﻡ ﺁﺭﺍﻳﺶ ﻛﻨﻪ
ﻣﻦ ﻏﻴﺮﺗﻴﻤﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ^_^

.

یه سلامی هم بکنیم به بابک زنجانی
سلام استاد جزوه هم میدی؟
.

از الان واسه پسرم ناراحتم
پس فردا بزرگ میشه باید برم
مدرسش
و
هی دوستاش میگن
جوووووووووووووون چه مامان خوشگلی داری
بچم اعصابش خورد میشه خببببب غیرتیه

.

بابام میگه اینهمه میگن جلال آل احمد , جلال آل احمد,
مگه چیکار کرده
یه کتاب بوف کور نوشته دیگه

بهش گفتم پدر جان بوف کور کتاب صادق هدایته
میگه : بیا تازه اونم صادق هدایت نوشته

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

ﻫﯽ ﻧﮕﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ!
ﺍﻭﻥ ﻣﺘﻦ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺗﮑﺮﺍﺭﯾﻪ!!
جاهاﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﻨﻢ ﮔﯿﺮﺷﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﺩ!
ﺑﺎﺯﺍﺭﺍ ﺧﺮﺍﺑﻪ!
ﺑﺨﻮﻥ ﺧﺪﺍﺗﻮ ﺷﮑﺮ ﮐﻦ ﻫﻤﯿﻨﻢ ﮔﯿﺮﺕ ﺍﻭﻣﺪﻩ :))))
.

چند سال دیگ برای نسل آینده سوال میشه ک
لوازم آرایش اول برا دخترا بوده یا پسرا
مرغ و تخم مرغ کم بود اینم اضافه شد

.

ﺳﺎﻝ ۱۳۶۰
ﭘﺴﺮ : ﺳﻼﻡ ﺁﺑﺠﯽ ﺣﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺑﻪ
ﺩﺧﺪﺭ : ﻋﻠﯿﮏ ﺳﻼﻡ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻤﺖ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺑﻢ

ﺳﺎﻝ۱۳۷۰
ﭘﺴﺮ : ﺳﻼﻡ ﻣﺮﯾﻢ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺧﻮﺑﯽ ﺷﻤﺎ
ﺩﺧﺪﺭ : ﺳﻼﻡ ﺭﺍﻣﯿﻦ ﺟﺎﻥ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭﯼ

ﺳﺎﻝ۱۳۸۰
ﭘﺴﺮ : ﺳﻼﻡ ﺧﺎﻧﻮﻣﯽ ﺧﻮﺑﯽ
ﺩﺧﺪﺭ : ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺧﻮﺑﯽ ﻋﺸﻘﻢ

ﺳﺎﻝ۱۳۸۵
ﭘﺴﺮ : ﺳﻼﻡ نفس ﻣﻦ خوبی؟
ﺩﺧﺪﺭ : ﺱ ﻋﺴﯿﺴﻢ ﻣﺮﺳﯽ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﻋﻘﺸﻢ

ﺳﺎﻝ ۱۳۹۰
ﭘﺴﺮ : ﺳﻼﻡ ﺧﻮﺷگﻠﻢ ﮐﻮﺷﯽ نیستی؟
ﺩﺧﺪﺭ : ﭼﻄﻮﻝ ﻣﺘﻮﻟﯽ ﻋﺠﻘﻢ ﻧﯿﺘﯽ ﻣﻦ ﺩﺗﻨﮕﺘﻢ

ﺳﺎﻝ۱۳۹۱
ﭘﺴﺮ : ﺳﻼﻡ عزیز ﻣﻦ
ﺩﺧﺪﺭ : ﺱ ﭼﻄﻮﻟﯽ ﻋﺠﻘﻢ ﻗﻤﻘﻤﻠﯽ ﻗﺎﺑﻮﻟﯽ ﺩﯾﺪﻫﻤﻨﻮ
ﺩﻭﺩ ﻧﺪﺍﻟﯽ ﺑﻘﻮﻟﻢ

ﺳﺎﻝ۱۳۹۴
ﭘﺴﺮ : ﺳﻼﻡ ﻋﺸﻘﻢ
ﺩﺧﺪﺭ : ﻫﻨﺘﻘﻦ ﺗﺨﻬﺮﺗﻬﺦ ﻫﻌﺘﺮﻫﺘﺜﺨﺤﻨﺤﺨﺮ

ﺳﺎﻝ ۱۳۹۶
ﭘﺴﺮ : ﺳﻼﻡ ﻋﺸﻘﻢ
ﺩﺧﺪﺭ : 中航网群. 中国航空集团公司, 中国

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

پیج مشکلات جنی ?

سلام من یه جن هستم ۲۰ سالمه
و یه مدتیه عاشق یه انسان شدم
خیلی فکر کردم چطور باهاش ارتباط برقرار کنم. آخه اون منو نمی‌بینه و فقط من اونو می‌بینم. آخر سر تصمیم گرفتم یک اکانت لاین درست کنم و خودمو یه انسان جا بزنم تا یکمی باهام حرف بزنه و بعد که بهم عادت کرد هویت واقعی‌مو فاش کنم.اما یه مشکلی هست. اونم اینه که اون زیاد دروغ میگه. مثلا میگه من موهام شرابیه در حالیکه شب‌ها که من میرم بالای سرش می‌بینم که قهوه‌ای تنباکویی‌.به نظر شما چی کار کنم؟ خواب و خوراک ندارم. حالام گیر داده می‌خوام ببینمت. تازه فکر می‌کنه من چشام مشکیه، درحالی‌که قرمزه! حالا لنز ازکجا گیر بیارم؟ لطفا بین شوخی‌هاتون، راهنمایی جدی هم بکنید.
.

جا داره یه سلامی هم بکنیم به شما که دارید این پست رو میخونید

سلام علاف○_۰
عه چرا ناراحت شدی مهندس:))))))))

من پول هامو هر جای خونه قایم میکنم خواهرم بعد دو روز پیدا میکنه

یه روز دلم را زدم به دریا و پول هامو لای کتاب ریاضیش گذاشتم الان یه هفته گذشته هنوز پول ها را پیدا نکرده
عجب گودزیلای درس خونی داریم ما!!!..

.

یه همسایه دارم مطمئنم وقتی میره سلمونی آرایشگر میپرسه چجوری بزنم؟ میگه گند بزن توش!!!!!!

.

میدونی مشکل ما چیه؟
جای همه چیزو با هم قاطی میکنیم
تو دستشویی در حد کشف فرمول فکر میکنیم
سر جلسه امتحان در حد مشکل معده میرینیم

خدایی دقت کرده بودید؟

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

 ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺑﻪ، تو ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﮔﻪ ﺍﺳﻠﺤﻪ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺑﻮﺩ ﺭﻭﺯﯼ ﭼﻬﺎﺭﺩﻩ ﻧﻔﺮ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﻣﯿﺪﻭﻥ ﺗﺮﻩﺑﺎﺭ مجیدیه ﮐﺸﺘﻪ ﻣﯿﺸﺪﻥ.

.

معلم ریاضی : چرا ریاضی نخوندین؟
بچه ها : امتحان عربی داشتیم
معلم عربی : چرا عربی نخوندین؟
بچه ها : امتحان ریاضی داشتیم
و اینگونه بود که ما دیپلم گرفتیم…

.

رفیقم میلاد یه موبایل از این بزرگا خریده!!!
بعد گذاشته بودش رو زمین
منم فکر کردم ترازو دیجیتاله
رفتم روش وایسادم!!
هیچی دیگه بیچاره کــــــور شد
از بس گریه کرد

جوک تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

اگر میخوای یکی تا آخر عمرش هیچوقت فراموشت نکنه
و همیشه به یادت باشه
ازش پول قرض بگیر
پس هم نده بهش

.
من همه رو میبخشم
جـــــــز اونی که واسه تولد ۶ سالگیم پارچ و لیوان آورد

.
تست کنکور!!
آرش بی تو سردمه, ای عشق من!!
آرش چیست؟؟
١-کاپشن
٢-پتو
٣-بخاری

جدیدترین جک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015
با شما دوست بودن سرماخوردگى را خوب میکنه
الکى مثلا شماها شلغمین

.
تلوﯾﺰﯾﻮﻥ دختررو ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩ
که پزشکی قبول شده ﺑﻮﺩ
یهو
ﺑﺎﺑﺎﻡ زد تو سرم ﮔﻔﺖ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ ﻫﻤﺴﻦ ﺗﻮﺋﻪ !
ﯾﻬﻮ ﺑﺎﺑﺎﺷﻢ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ پزشک ﺑﻮﺩ
ﺑﺎﺑﺎﻣﻢ ﮐﺎﻧﺎﻟﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﺮﺩ…

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جا داره یه سلامی بکنم به خودم
که تا با هر دختری آشنا میشم،
هفته ی بعد شوهر میکنه

سلام عاقد نامحسوس
سلام بخت بازکن

.
بهمون میگفتن هر لقمه غذا رو باید ۳۲ بار بجوی
تا خوب غذات هضم بشه!
یه روز من نشستم امتحان کردم؛
هنوز داشتم نهار میخوردم! دیدم شامو آوردن!

.
ﻛﻴﻒ ﭘﻮﻝ ﺯﻥ ﻫﻤﺴﺎﻳﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﺩﻥ
ﻣﻴﮕﻪ عیبی ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﮔﺬﺷﺘﻢ
ﻭﻟﯽ ﺍﻟﻬﯽ ﺧﺮﺝ ﺩﺍﺭﻭ ﻭ ﺩﺭﻣﻮﻥ ﻭ ﺍﻭﺭﮊﺍﻧﺲ ﻭ ﺗﺼﺎﺩﻓﺶ ﺑﺸﻪ
ﺍﻟﻬﯽ ﺧﺮﺝ ﺳﺪﺭ ﻭ ﮐﺎﻓﻮﺭ ﻋﺰﻳﺰﺍﺵ ﺑﺸﻪ
ﺍﻟﻬﻲ ﺧﺪﺍ ﺑﺰﻧﺘﺶ ﺑﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﮔﺮﻡ ﻓﻠﺞ ﺑﺸﻪ
ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﮔﺬﺷﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺻﺤﺒﺖ بشه

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

جدیدترین جوک خفن خنده دار و جوک تلگرام بی ادبی

جدیدترین جوک های خفن خنده دار تلگرام بی ادبی 2015

منبع : روزگار