جدیدترین مدل ست های مردانه برای تابستان 94ست لباس مردانهست لباس تابستانی مردانهلباس تابستانی مردانهنحوه ست کردن لباس مردانهمدل کفش تابستانه مردانهست اسپرت مردانه
خنکای لذت بخش

لباس تابستانی مردانه, لباس آقایان خوش پوش

این بلوز خنک با فرم ایستایی که دارد مناسب فصل تابستان است


این بلوز زیبا در قسمت کمر تنگ می‌شود و مدل اسلیم فیت دارد. روی یقه و آستین‌های آن از رنگ طوسی استفاده شده که با رنگ آبی هارمونی جالبی ایجاد می‌کند. این بلوز خنک با فرم ایستایی که دارد، لباس مناسبی برای آقایان جوان در فصل تابستان است.

نماد آراستگی

 

ست لباس مردانه,ست لباس تابستانی مردانه

یکی از نکات خوش پوشی بستن یک کمربند ظریف است


کمربند را فراموش نکنید؛ حتی اگر اصلا به چشم نیاید! بستن یک کمربند ظریف، یکی از نکات ساده خوش‌پوشی است و نظم و آراستگی شما را نشان می‌دهد. در این طیف رنگی شما می‌توانید برای خاص بودن انتخاب‌تان سراغ رنگ خاکستری بروید.

منحصر به فرد
 

ست لباس آقایان خوش پوش,ست لباس مردانه

برای این ست ، بهتر است ساعتی با رنگ بند سرمه ای انتخاب شود


در مورد ساعتی که انتخاب می‌کنید فارغ از هر طرح و برندی باید یک نکته را در نظر بگیرید: رنگ بند آن سرمه‌ای باشد. این دقت نظر نشان می‌دهد که حتی ساده ترین جزئیات پوشش هم از نگاه شما دور نمی‌ماند.

به چشم بیایید
 

ست اسپرت مردانه,ست لباس آقایان خوش پوش

انتخاب رنگ خاکستری کفش در این ست ، باعث می‌شود رنگ سرمه‌ای بیشتر به چشم بیاید


چنین ستی را می‌توانید با کفش کالج یا کفش‌های نیمه اسپرت بپوشید. بدون شک وقتی رنگ سرمه‌ای را به عنوان رنگ غالب انتخاب می‌کنید، برای کفشی که انتخاب می‌کنید، اولین انتخاب این است که رنگ آن سرمه‌ای باشد اما رنگ پیشنهادی ما خاکستری است! رنگ خاکستری کفش باعث می‌شود رنگ سرمه‌ای بیشتر به چشم بیاید.

انتخاب هوشمندانه
 

لباس آقایان خوش پوش, مدل ست لباس مردانه

برای چنین ستی، شلوار کتان سرمه ای بهترین انتخاب است


برای چنین ستی، شلوار کتان بهترین انتخاب است چون آنقدر اسپرت نیست که بتوانید از شلوار جین استفاده کنید و پوشیدن آن با شلوار پارچه‌ای رسمی هم از خاص بودن و اسپرت بودن ست کم می‌کند. انتخاب رنگ سرمه‌ای هم برای شلوار این ست، انتخاب هوشمندانه‌ای  است. ترکیب قهوه‌ای، سفید و سرمه‌ای بسیار شیک است.

ظاهرتان را تغییر دهید
 

ست لباس تابستانی مردانه,لباس تابستانی مردانه

اگر طرفدار تنوع هستید، این عینک خواسته شما را برآورده می‌کند


به این عینک خوب دقت کنید. شک نکنید که باید با چنین ترکیبی ‌دنبال عینکی با شیشه‌های آبی و طوسی که مد امسال است باشید. این عینک آفتابی با تلفیق رنگی ست تان، مطمئنا می‌تواند ظاهرتان را بیش از پیش تغییر دهد. اگر طرفدار تنوع هستید، این عینک خواسته شما را برآورده می‌کند.

خوش‌سلیقگی می‌بارد
 

مدل ست لباس مردانه, نحوه ست کردن لباس مردانه

اگر طرفدار تنوع هستید، این عینک خواسته شما را برآورده می‌کند


آقایان خوش سلیقه که حواس‌شان به همه‌چیز است برای این مجموعه هماهنگ، این کلاه سرمه‌ای را حتما در سبد خرید خود و در کنار این لباس‌ها قرار می‌دهند. با گذاشتن این کلاه در آینه خودتان را از بالا به پایین نگاه کنید؛ به غیراز خوش‌سلیقگی چه چیزی می‌توانید پیدا کنید؟

تکمیل کننده خوش پوشی شما
 

شیک ترین مدل ست مردانه, نحوه ست کردن لباس مردانه

با به پا کردن کفش ساده و اسپرت خوش‌پوشی شما چندین برابر می شود


در یک ظاهر مناسب همیشه کفش حرف آخر را می‌زند و به اصطلاح تکمیل‌کننده مجموعه شماست و این کفش با طرح ساده و اسپرت خود می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که در ظاهر خود چیزی کم ندارید. با به پاکردن این کفش، شک نکنید که خوش‌پوشی شما چندین برابر شده است.

همراه همیشگی
 

لباس آقایان خوش پوش, مدل ست لباس مردانه

جین، همراه همیشگی پسرهای جوان و اسپرت پوش است


جین، همراه همیشگی پسرهای جوان و اسپرت پوش است. این ست را هم می‌توانید با شلوارجین همراه کنید. تقریبا هر مدل و هر رنگ شلوار جینی برای این ست مناسب است. لازم نیست به بهانه این ست، سراغ خرید یک شلوار جین تازه بروید؛ با همان قدیمی‌ها می‌توانید صاحب یک تیپ تازه شوید. 

به روز باشید
 

ست لباس آقایان خوش پوش,ست لباس مردانه

انتخاب ساعتی که بند آن زرشکی باشد، به روز بودن شما را نشان می‌دهد


انتخاب ساعتی که بند آن زرشکی باشد، به روز بودن شما را نشان می‌دهد. برای چنین ستی ساعت با بند چرم مناسب است ولی بند ساعت‌های کربنی هم این روزها زیاد شده است.

روزهای شاد در تابستان

 

لباس تابستانی مردانه, لباس آقایان خوش پوش

پیراهن نخی چهارخانه زرشکی و سرمه ای را با شلوار جین ست کنید


این پیراهن را که بدون شک شما هم در مورد اسپرت بودن آن با ما هم عقیده‌اید به دلیل ترکیب رنگ زرشکی و سرمه‌ای به شما پیشنهاد می‌کنیم. جنس این پیراهن از نخ است و می‌توانید آن را با شلوار جین تیره هم بپوشید. نخ بودن این پیراهن اهمیت زیادی دارد و آن را تبدیل به پوششی مناسب برای روزهای تابستانی می‌کند.