جدیدترین مدل شلوارهای زنانه تابستانی 94مدل شلوار مد تابستان 94مدل شلوار زنانهمدل شلوار تابستانیشلوارهای مد تابستانشلوار زنانه تابستانیشیک ترین شلوارهای زنانه

شلوارها قد کشیده‌‌اند

شلوار زنانه تابستانی, مدل شلوار مد تابستان 94

 

خانم‌هایی که چاقی موضعی در ناحیه شکم دارند شلوار فاق بلند بخرند


همیشه به خانم‌هایی که چاقی موضعی در ناحیه شکم داشتند، توصیه می‌کردیم سراغ شلوارهای فاق کوتاه نروند؛ حالا این توصیه را می‌توانند در قالب مد اجرا کنند چون برای تابستان امسال، شلوارهای فاق بلند به بازار بازگشته‌اند. در مجموعه‌های تابستان امسال می‌توانید شاهد شلوارهای فاق بلند در مدل‌های مختلف راسته، تنگ و... باشید. این مدل شلوارها را با بلوزهای کوتاه ست کنید. برای این ست بلوزهای شومیز هم انتخاب خوبی است چون می‌توانید در داخل شلوار قرار دهید و به یک ست کلاسیک دست پیدا ‌کنید. این مدل شلوارهای فاق بلند با پاچه‌های گشاد را تابستان امسال در فروشگاه‌ها زیاد خواهید دید که انتخاب خوبی برای ‌مهمانی‌های نیمه‌رسمی هستند. فقط یادتان باشد بهتر است این مدل شلوار را با کفش پاشنه بلند یا لژ بلند ست کنید.

خوش به حال چاق‌ها

 

شلوارهای مد تابستان،مدل شلوار تابستانی

 

شلوارهای گلدار ریز برای خانم های چاق، تا اندام شان را کوچک نشان بدهد


سال گذشته شلوار با گل‌های درشت رونق زیادی داشت؛ طرحی مرسوم برای بلوز و پیراهن که کاربرد آن در شلوار تازگی داشت. مشکل این مدل شلوارها محدودیت در استفاده از آن بود چون تنها مناسب خانم‌هایی بود که اندامی لاغر داشتند. این شلوارها به واسطه نقش‌های درشت‌شان افراد را بزرگ‌تر از آنچه بودند، نشان می‌دادند. شاید به همین دلیل امسال طراحان در طراحی شلوارهای طرحدار سراغ نقش‌های ریز رفته‌اند. حالا هر خانمی با هر اندامی و بدون نگرانی از چاقی می‌تواند صاحب یکی از این طرح‌های ریز باشد. در نمونه‌های تابستان امسال، طرح‌های شلوغ هم حضور دارند اما نمونه‌هایی که با نقش‌های ریز پر شده‌اند. اگر یکی از طرح‌های شلوغ را انتخاب کردید، حتما با بلوزی ساده ست کنید تا بیش از اندازه شلوغ نباشد.

پاشنه بلند را فراموش کنید

 

مدل شلوار افراد مختلف در تابستان,شیک ترین شلوارهای زنانه

 

شلوارهای موزی مناسب خانم‌هایی با پاهای کشیده است


اسم عجیبی برای این مدل شلوار گذاشته‌اند: «موزی» چون به نظر برخی کارشناسان فرم کلی آن شبیه موز است. پاچه  این مدل شلوار چهار تا پنج سانتی‌متری تنگی دارد که بعد از آن به‌تدریج گشاد می‌شود و از ران پا دوباره شروع به تنگ شدن می‌کند؛ البته تبدیل به شلواری تنگ و چسبان نمی‌شود. این مدل شلوار را که بیش از همه مناسب خانم‌هایی با پاهای کشیده است، باید مدل خاص امسال نامگذاری کرد. شلوار موزی برای خانم‌های با قد متوسط هم خوب است اما توصیه می‌کنیم به خانم‌های کوتاه قد که اصلا سراغ این مدل نروند چون آنها را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. طراحان به شما توصیه می‌کنند شلوارهای موزی خودتان را که از پارچه‌ای لخت دوخته می‌شوند، با بلوز، تاپ یا کت کوتاه ست کنید و از پوشیدن این مدل شلوار با کفش پاشنه‌دار خودداری کنید.

خانم‌های شاغل

 

شیک ترین شلوارهای زنانه،مدل شلوار زنانه

 

شلوارهای خط اتودار، راسته و کلاسیک مناسب خانم های شاغل


این مدل شلوارهای خط اتودار، راسته و کلاسیک تا امروز نسخه ثابت خانم‌های شاغل بودند به‌ خصوص خانم‌هایی که پست‌های مدیریتی داشتند، ترجیح می‌دادند با چنین استایل رسمی و کلاسیکی در محل کار خود حاضر شوند. شلواری رسمی که با یک مانتو برش‌دار و کتی، ستی کامل برای خانم مدیر محسوب می‌شود اما امسال بهتر است سایر خانم‌ها هم به یکی از این شلوارها فکر کنند چون پیشنهاد طراحان است. این شلوار در کنار یک بلوز حریر یا شومیز گیپور که امسال زیاد به چشم‌تان می‌خورد، یک ست مناسب برای شرکت در ‌مهمانی‌ها و دورهمی‌های تابستانی است. توصیه همیشگی را هم تکرار می‌کنیم، یکی از این شلوارهای اتوکشیده را در کمدتان داشته باشید، نقش لباس عزا و عروسی را به بهترین نحو ایفا می‌کند.

تغییری ناچیز
 

شلوار زنانه تابستانی, مدل شلوار مد تابستان 94

 

شلوارهای تنگ با قدی کوتاه ، پیشنهاد طراحان مد امسال


شلوارهای تنگ یا به اصطلاح لوله تفنگی چند سال اخیر، دوران رونق و محبوبیت چشمگیری را پشت سر گذاشتند؛ رونقی که زمزمه‌های تمام شدن آن از مدل‌های زمستان گذشته احساس می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد و در مدل‌های تابستان امسال همچنان همان شلوارهای تنگ حضور دارند اما با یک تغییر کوچک؛ قد این شلوارها آب رفته است. شلوارهای تنگی که امسال طراحان به شما پیشنهاد می‌کنند، قدش تا حدود قوزک پاست. برای داشتن این مدل شلوار لازم نیست هزینه کنید، کافی است قیچی دست بگیرید و پنج سانتی‌متری از قد شلوار تنگ قبلی‌تان کم کنید. البته اگر کوچک‌ترین مهارتی در دوخت و دوز ندارید، این کار را به یک خیاط بسپارید. این مدل شلوار با کفش‌های لژداری که امسال بازار را تصاحب کرده‌اند، هماهنگی خوبی دارد. نمونه‌های آکسفورد آن در ماه‌های پیش رونق داشت.

ورپریده‌ها
 

مدل شلوار افراد مختلف در تابستان,شیک ترین شلوارهای زنانه

 

تابستان امسال شلوارهای کوتاه محبوبیت زیادی دارند


یک اصل کلی را برای تابستان امسال در نظر بگیرید؛ شلوارهای کوتاه محبوبیت زیادی دارند. در کارهای اغلب طراحان، شلوارهایی دیده می‌شود که قد آنها تا زیر زانو کوتاه شده است. بی‌شک این مدل شلوارها برای موقعیت‌های رسمی مناسب نیستند اما انتخاب خوبی برای تفریح و دورهمی‌های این فصل‌ها محسوب می‌شوند. کوتاه شدن قد شلوار در مدل‌های مختلف تنگ، موزی و با پارچه‌های مختلف کتان، کشی و... دیده می‌شود. نمونه کشی این شلوارهای زیر زانو با یک تونیک، یکی از محبوب‌ترین لباس‌های تابستانی است که انگار هیچ تاریخ انقضایی ندارد. خانم های 30 ساله هنوز به یاد می آورند حدود 10 سال پیش که شلوارهایی به‌نام برمودا بازار را تصاحب کرده بودند.