جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94اس ام اساس ام اس عاشقانهمتن عاشقانهاشعار عاشقانه جملات و اس ام اسپیامک عاشقانهشعر عاشقانهاس ام اس عاشقانه غمگیناس ام اس عاشقانه جدید

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

 

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد

وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

یکی از زیباترین لحظه ها

لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه

و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

ساعتی که رفتار تند عقربه هایش را کنار تو طاقت نداشتم

خواب مانده است . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

تو را سفی می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست و عاشقانه می خوانم

عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم :

یک موی تو را به او نمیدهم . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

می گویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت

کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن

تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی !

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

عشق پیروزت کند بر خویشتن

عشق آتش می زند در ما و من

عشق را دریاب و خود را واگذار

تا بیابی جانِ نو ، خورشید وار

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

تو سرما بخوری

من هم می خورم !

برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند

این یک اتفاقِ منطقی ست

نه به ویروس ها ربط دارد

نه هیچ چیزِ دیگر

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ !

ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

زندگی همینه :

انتظار یه آغوش بی منت

یه بوسه بی عادت

یه دوستت دارم بی علت

باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه 2015 و 94

sms asheghaneh

با توام ای شور ، ای دلشوره شیرین

با توام ای شادی غمگین

با توام ای غم ، غم مبهم

ای نمی دانم …

هر چه هستی باش ، اما کاش …

نه ، جز اینم آرزوئی نیست :

هر چه هستی باش ! ” اما باش! ”