جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94, استاتوس لاین, جوک جالب وایبر, پیامک سرکاری, استاتوس طنز فیس بوک, جوکهای خنده دار لاین و وایبر, مطالب طنز و خنده دار خفن 94

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94

 

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

بابام خطاب به من
اگه این پول هایی رو که خرج تو و دانشگات کردم
الان جمع میکردم میلیاردر بودم
و میتونستم یه پسر دانشمند هم سن و سال تو بخرم

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

آیا می دانید زبان فارسی مختصرترین زبان دنیاست؟
مثال:
معادل جمله میری سریع این کار رو انجام میدی و برمیگردی
یک کلمه است: اومدیا

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

به قلبم گفتم: چرا خوابم نمیبرد؟ این بی خوابی ها از کجاست؟
جواب داد: زر مفت نزن
ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار
یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی؟
جوابش منطقی بود کاملا
قلبمم اعصاب نداره

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

خوشبختی به پول نیست
.
.
.
جان؟
بله؟ "زر نزنم" ؟
چشم

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

داشتم از توی هال رد میشدم
بابام از تو اتاق گفت بیا اینجا کارت دارم
بهش گفتم No pv

.
 .
اینجا اورژانس
 یکمی کتف راست و زانوی چپم اذیت میکنه

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

چه بوی کبابی میاد...
.
.
 .
نه همون بالا بود اینجا نمیاد

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻋﺮﻭﺳﯽ
ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ، ﮐﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ:
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ، ﺩﻝ ﻣﯿﺒﺮﯼ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺮﻗﺼﯽ
ﻣﻨﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﻪ
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﻨﻢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺭﻗﺼﯿﺪﻡ

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

سوتی من و بقالی سر کوچمون رو داشته باشین
رفتم بقالی میگم هزار تومان خیارشور بده
وقتی خواستم پولشو بدم گفتم: چقدر میشه؟
اونم که خنگ تر از من بود دو ساعت داره با ماشین حساب ور میره
که ببینه هزار تومان خیار شور چقدر میشه

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

با پرایدم تو جاده موندم بی بنزین
یه ۲۰۶ که رانندش دختر بود نگه داشت
گفت چی شده بگو کمکت کنم
گفتم سوختم تمام شده میشه از ماشینت بنزین بکشم؟
گفت مگه بنزین۲۰۶ به پراید میخوره
هیچی دیگه ماشینم از شوک گیربکس آورد پایین
سر سیلندرشم سوخت
نور بالاشم یکسره شده

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

آیا از اضافه وزن خود رنج می برید؟
.
.
.
.
چطوری بشکه؟

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

متاﺳﻔﺎﻧﻪ ﻫﺮ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ
ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ، ﻫﺮﭼﻘﺪﻡ ﮐﻪ ﯾﻮﺍﺵ ﺑﺨﻮﺭﯾﻨﺶ
ﺍﯾﻨﺎ ﺳﺨﺘﯿﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

اختلاف طبقاتی داره بیداد میکنه
.
.
.
فاصله واحد ما با دختر همسایمون که نباید 6 طبقه باشه فوق فوقش 1 طبقه

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

کیه؟
کیه؟؟
کیه؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟؟
کیه ؟؟؟؟؟؟
.
.
.
عکس العمل اعضای خانواده وقتی من تلفن رو جواب میدم
اصن نمیذارن نفسم بالا بیاد

جوک جدید لاین و وایبر 2015 و 94
joke new, line and viber 2015 and 94

صبح با دختره آشنا شدم
آخر شب ازش میپرسم داری چیکارمیکنی؟
جواب میده: با یاد تو زندگی میکنم
فقط من موندم تا الان بدون من چطور زنده مونده


دسته بندی : جوک جدید