جوک خنده دار الکی مثلا من 2015

اس ام اس الکی مثلا من جدید

طنز جدید الکی مثلن 94

اس ام اس الکی مثلا من, جوک خنده دار

 

وایییی چه بو قورمه سبزى اى میدم….
چقدم قرمه سبزى اى که پختم خوشمزه شده بودددد….
الکی مثلا من زن زندگیم…
 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین؟
سه روزه مامانم غذا درست نکرده؛ هرچی میگم گشنمه میگه:
الکی مثلا ما فقیریم…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

الفرار....
.
.
.
.
الکی مثلا من شاهم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

صبح مامانم میگه پاشو صبحونه بخور ، بلند که شدم برم بخورم
.
.
.
.
.
میگه الکی مثلا من صبحونه درست کردم
این چه وضعیه آخه!!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

الکی مثلا و کوووووووفت
بازشما یه چیزی افتاد سرزبونتون ول کن نیستین دیگه
الکی مثلا من خیلی متفاوتم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

وای چه باد سردی میاد یخ زدیم!!!
وایسا این سقف لعنتی رو ببندم
.
.
.
.
الکی مثلن منم پورشه دارم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

میخوام درس بخونم.
.
.
الکی مثلا منم خواستگار دارم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

بیاین الان چندلحظه سکوت و هم دردی کنیم
.
.
.
بخاطرکسایی که رفتن پالتوخزدارخریدن
بخاطرکسایی که چکمه تازیره زانوخریدن
بخاطرکسایی که چترکلاه وشال خریدن
ولی نمیتونن بپوشن!!!!
چون زمستون میگه:
«الکی مثلن من تابستونم!!،»

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﻦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻢ ﯾﮏ ﺁﺭﯾﺎﯾﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮ ﺗﻤﺪﻥ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻧﯿﮏ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻦ
 ﻣﻦ ﺍﺯ ﻧﮋﺍﺩ ﭘﺎﺭﺳﻢ
ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﺷﺪﻧﻢ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪ
 .
 .
.
 .
 .
 الکی مثلا من خیلی معتقدم (صداشو در نیارید وضع خرابه کادو گرونه )

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

ما گرگها خودکشی کرده ایم جنگل بماند برای بچه خرگوش های خوشگل
.
.
الکی مثلا من خیلی گرگم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

اه این گوشی منم ک چقد سریع خم میشه
.
.
.
‫الکی‬ مثلا من آیفون ۶ دارم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

کم حرف بزنین تمرکزم از دس رفت
.
.
.
.
.
الکی مثلا دارم درس میخونم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار الکی مثلا من 2015 ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یادش بخیر قدیما چقد برام کامنت قلب میذاشتن . چقد قربون صدقم میرفتن!
.
.
شمام بگید آره یادش بخیر
الکی مثلن من خیلی محبوب بودم