دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام مست مست با لینک مستقیم و کیفیت 320، 128

دانلود آهنگ جدید با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام مست مست با لینک مستقیم و کیفیت 320، 128

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام مست مست با لینک مستقیم و کیفیت 320، 128

متن آهنگ مست مست از احمد سعیدی

مست مستیم چقدر پایه هستیم صفای هم بریزیم یه دو تا پیک
امشبم میگذره حالمون بدتره جون دلم شد دل عاشق
مست مستم ببین پایه هستم ببین من گرفتار دو تا چشم سیاتم یار
این روزا حال من از تو بدتر شده تو نمیدونی چقدر فکر تو هستم یار
بی تو پریشون حالم رنگ نمونده به این رخسارم
با تو غم ندارم چیزی کم ندارم تو این حس و حالم
مست مستم ببین پایه هستم ببین من گرفتار دو تا چشم سیاتم یار
این روزا حال من از تو بدتر شده تو نمیدونی چقدر فکر تو هستم یار
این روزا حال من از تو بدتر شده تو نمیدونی چقدر فکر تو هستم یار
مست مستم ببین پایه هستم ببین من گرفتار دو تا چشم سیاتم یار
این روزا حال من از تو بدتر شده تو نمیدونی چقدر فکر تو هستم یار

دانلود موزیک با کیفیت 320

دانلود موزیک با کیفیت 128