دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام وقت عشقه

Download New Song By Behnam Safavi Called Vaghte Eshghe

دانلود با کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام وقت عشقه

پخش آنلاین موزیک

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام وقت عشقه

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن ترانه

من از این که گریه کردی غصه خوردی بی قرارم
دل بریدن کار من نیست من می ترسم دل ندارم
عاشقونه پای حرفات می مونم تا تو بخندی
تو بگو که با من هستی که هنوزم دل نکندی
نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم
نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم
♫♫♫♫♫♫
من می ترسم حتی از این حرف رفتن مهربونم
دور از این عشق هر دوتامون کم میاریم من می تونم
وقت عشقه مثل هر روز ساعتامون کوکه با هم
عشقم عشقت دست من نیست باورم کن بی گناهم
نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم
نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم
نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم
نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم
نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم
نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم
پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم