دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام منتظرم

Download New Song By Milad Baran Called Montazeram

ترانه : مریم اسدی , آهنگ : میلاد باران , تنظیم : بهروز علیاری

دانلود با کیفیت 128 و 320

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام منتظرم

پخش آنلاین موزیک

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام منتظرم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن ترانه

گفتنیام برات یکی دوتا که نیست
یه لحظه از دلم عشقت جدا که نیست
از مهربونیات هر چی بگم کمه
بگو دوستم داری که بشنون همه
منتظرم به روم بخندی و بگی
وقتی کنارتم قشنگه زندگی
منتظرم بگی که دیر نمی کنی
بگی که تا ابد تو دیر نمی کنی
بگو دیر نمی کنی
♫♫♫♫♫♫
نگام که می کنی صدام که می زنی
وقتی بهم میگی همیشه با منی
رو کره ی زمین خوشبخت ترین منم
تو جا نمی زنی من دل نمی کنم
من دل نمی کنم
منتظرم به روم بخندی و بگی
وقتی کنارتم قشنگه زندگی
منتظرم بگی که دیر نمی کنی
بگی که تا ابد تو دیر نمی کنی
بگو دیر نمی کنی