دانلود رمان آغوش اجباری | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان آغوش اجباری با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان آغوش اجباری | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: آغوش اجباری

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 284

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 3.69 مگابایت

 نویسنده: نگار قادری

 توضیحات:

دختری که تو هر شرایط خدا رو از یاد نبرد و هر بار ذکر خدا رو بر لب داشت، رمان از رو یه زندگی واقعی نوشته شده امیدوارم بخونین و لذت ببرین.رمان آغوش اجباری رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

الیاس یالچینتاش - ایچیمدکی دومان (یکی هست که خیلی وقت است)

 

دریافت آهنگ
حجم: 5.06 مگابایت

متن آهنگ ایچیمدکی دومان از الیاس یالچینتاش

Biri vardı çoktan izi kaldı kalpte
یکی هست که خیلی وقت است ردش بر روی قلبم مانده است
Çamımın damlasında
در چکه‌های پنجره شیشه‌ای من
Duruyormuş orda sanki bir düşmancasına
در همانجا ایستاده است طوری که انگار دشمنم هست
Sevemezmisin aşkı bağlayamazmı gönlümün bahçesine
توانایی عاشق شدن نداری؟ نمی‌توانی عشق را به باغچه دلم ببندی
Kanadım kırıldı bak yağmurum ol yağ yüzüme
ببین که بال‌هایم شکسته اند، مثل باران باش و به صورت ببار
Tükendim çok yaraları açan
دیگر تمام شده ام، ای کسی که زخم‌های زیادی را باز کرده‌ای
Dağılmıyor içimdeki duman
ابر درونم پراکنده نمی‌شود
Sen istersen yanalım o zaman
اگر بخواهی، آن وقت آتش خواهم گرفت
Gel artık yok yüreğe dokunan
پاشو بیا که دیگر کسی نیست که قلبم را لمس کند

قسمتی از متن رمان:

بهش نگا کردم
به عشقم
به دنیام
به نفسم
به کسی که دوسش دارم
به کسی که زندگی بدون اون واسم رنگی نداره
چقد زجر کشیدم
چقد زجر کشیدیم
خدا خشبختیمونو نگیر
خدا شاهد بودیه چه شبایی که با گریه سر به بالین نذاشتیم
به هجده سال پیش فکر کردم
به دختری سیزده ساله
به دختری که به سمت جنس مخالف کشیده شده بود
اون دختر من بودم
به یه نفر حسم متفاوت تر از بقیه بود
یه نفر که رویاهامو باش سپری میکردم
به یه نفر که خنده هامو تکمیل میکرد
به یه پسر که حتی وقتی صداشم میشنیدم تموم وجودم میلرزید
محمد پسر عمو بزرگم، عمو شهاب
محمد پسر اروم و سر به زیری بود وقتی حرف میزد باید خیلی زور میزدی تا صداشو بشنوی
پادشاه ذهن من محمد شده بود
وقتی کسی از عشق یا دوست داشتن حرف میزد ذهنم پابرهنه میرفت به سمت محمد، ناخوداگاه تصویر محمد جلو چشام نقش میبیست
دوست داشتم باهاش حرف بزنم
ولی دربرابرش ناتوان بودم
وقتی میدیدمش پس میفتادم
وقتی اسممو صدا میکرد قلبم از تپیدن می ایستاد و دوباره شروع میکرد به زدن طوری میزد که میخواست از جاش کنده بشه زبونم قفل میشدو دیگه نمیتونستم حرف بزنم
پیش دوستام راحت از محمد میگفتم بدون ترس بدون دلهره
سمیه دوست صمیم همیشه میگفت حنا من اگه جات بودم میرفتم همه چیو میزاشتم کف دستش میگفتم که بهت علاقه دارم
ولی اونا حس منو درک نمیکردن من نمیتونستم اسم این حس رو عشق بزارم
چون با محمد عید تا عید هم دیگه رو نمیدیدم اونم اگه میدیدم به جز دو کلمه سلام و خداحافظ چیزی باهم نمیگفتیم
چون از وقتی به سن تکلیف رسیده بودم بابام اجازه نمیداد با پسر عمو و پسر عمه حرفی بزنم.

دانلود رمان آغوش اجباری | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 3.69 مگابایت

نگار قادری,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های نگار قادری,دانلود رمان آغوش اجباری,رمان آغوش اجباری,آغوش اجباری,دانلود رمان آغوش اجباری با لینک مستقیم,دانلود رمان آغوش اجباری با فرمت pdf,دانلود رمان آغوش اجباری با فرمت apk,دانلود رمان آغوش اجباری با فرمت epub,دانلود رمان آغوش اجباری برای جاوا,دانلود رمان آغوش اجباری برای تبلت,دانلود رمان آغوش اجباری برای آیفون,دانلود رمان آغوش اجباری برای موبایل,دانلود رمان آغوش اجباری برای اندروید,دانلود رمان آغوش اجباری برای کامپیوتر