دانلود رمان بامداد و سی دقیقه | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان بامداد و سی دقیقه با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان بامداد و سی دقیقه | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: بامداد و سی دقیقه

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه، پلیسی و جنایی

تعداد صفحات: 422

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 4.88 مگابایت

 نویسنده: ghalamoo

 توضیحات:

داستان رمان در مورد دو برادر پلیس است که درگیر یک پرونده پیچیده قاچاق گازوئیل می‌شوند، در گیرودار حل پرونده ماجراهایی پیش می‌آید و مشکل به زندگی شخصی آن ها کشیده می شود که طی همین ماجرا یکی از اعضای خانواده مفقود می شود، آن ها در طول داستان سعی می کنند ربط ماجرا را به پرونده زیر دستشان پیدا کنند و مشکل را با کمک سروان جدیدی از دایره جنایی و خاله وکیلشان حل کنند.رمان بامداد و سی دقیقه رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

- آقای دکتر بهروزی به اورژانس... آقای دکتر بهروزی به اورژانس.
یک دکتر جوان با سرعت از کنارم رد می‌شود. حدس این‌ که همان دکتر بهروزی پیج شده باشد چندان سخت نیست. به‌خاطر یکی‌‌بودن مسیرمان به دنبالش روان می‌شوم و زود به او می‌رسم. پشت در آسانسور در صفی طولانی گیر افتاده. نگاهی به نوشته‌ی روی کارتِ آویزان از جیب روپوشش می‌اندازم: «دکتر حمید بهروزی؛ متخصص داخلی» خوب است، می‌توانم امیدوار باشم حداقل در بعضی موارد کوچک حسم اشتباه نمی‌کند. خسته از اتفاقات بیست‌و‌چهارساعت گذشته دستی به ته‌ریش چندروزه‌ام می‌کشم و راهم را به سمت راه‌پله‌ی عریض کج می‌کنم. یک‌جاایستادن باعث هجوم یک‌باره‌ی همه‌ی افکار پیچیده‌ام به مغزی می‌شود که پیداکردن یک جای خالی در آن حتی برای یک واژه‌‌‌ی چندحرفی هم کار دشواریست! سعی می‌کنم تا رسیدن به بخش بستری طبقه چهارم کمی خودم را جمع‌وجور کنم؛ دستم را شانه‌وار در موهایم می‌کشم و یقه‌ی پیراهنم را صاف می‌کنم. سوزش معده‌ام هشدار می‌دهد؛ اما آخرین چیزی که به آن فکر می‌کنم، خوردن چیزی برای ساکت‌کردنش است.
نگاهی به تابلوی پیشِ رویم می‌اندازم: «طبقه چهارم»
با ورودم به محوطه کوچک بین اتاق‌ها چشم می‌چرخانم تا استیشن پرستاری را پیدا کنم که نگاهم به خانم جوانی با مو‌های سیاه و مقنعه‌ای که به سختی روی سرش نگه داشته می‌افتد، اخم‌هایم را در هم می‌کنم و سرم را پایین می‌اندازم. چند قدم باقی‌مانده را طی می‌کنم و به سمت استیشن می‌روم.
- سلام.
پرستار که تازه متوجه حضور من شده، لبخند می‌زند.
- سلام، بفرمایید.
- شماره اتاق بیمار، آرش باهر رو می‌خواستم.
- چند لحظه لطفاً.
سرش را درون مانیتورش فرو می‌برد و من حس می‌کنم کنم ضربان قلبم کند شده؛ تلاش می‌کنم نفس عمیق بکشم و به چند دقیقه‌ی آینده فکر نکنم که بالاخره می‌گوید:
- انتهای راهرو، اتاق دویست‌و‌ششِ شرقی هستند.
تشکری می‌کنم و راه می‌افتم. نگاهم را به شماره‌‌ی اتاق‌ها می‌دوزم؛ دویست‌و‌سه... دویست‌و‌چهار... دویست و پنج و... با یک دم عمیق دستگیره را می‌چرخانم و قدم به اتاق می‌گذارم. به محض ورودم با خود عصبانی‌ام مواجه می‌شوم که به تاج تخت تکیه زده، تندتند تسبیح مامان‌روشن را می‌چرخاند و ذکری زیر لب می‌گوید. به تخت نزدیک می‌شوم. نگه‌داشتن لبخند مصنوعی روی لبم سخت‌تر از چیزیست که فکرش را می‌کردم.
- سلام.
یک ابرویش را بالا می‌برد و نگاه برزخی‌اش را مستقیم به صورتم می‌دوزد. نگاهم را می‌گیرم و لب مى‌زنم:
- جواب سلام واجبه‌ها!
صورتش گرفته می‌شود.
- جواب رو به کسی میدن که جواب آدم رو بده. از صبح تا الان کدوم گوری هستی؟
جزو معدود بارهاییست که برای حرف‌زدن درمانده‌ام. حالش خوب نیست و این را از رنگ پریده و نفس سنگینش حس می‌کنم که اگر این‌ها هم نبود، فهمیدن حال خراب نیمه‌ای از وجودت که از نطفه با او نفس کشیده باشی قطعاً سخت نخواهد بود. آب دهانم را قورت می‌دهم.

دانلود رمان بامداد و سی دقیقه | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 4.88 مگابایت

ghalamoo,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ghalamoo,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه,رمان بامداد و سی دقیقه,بامداد و سی دقیقه,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه با لینک مستقیم,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه با فرمت pdf,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه با فرمت apk,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه با فرمت epub,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه برای جاوا,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه برای تبلت,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه برای آیفون,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه برای موبایل,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه برای اندروید,دانلود رمان بامداد و سی دقیقه برای کامپیوتر