دانلود رمان بلعیده شده جلد اول | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان بلعیده شده جلد اول با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان بلعیده شده جلد اول | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: بلعیده شده جلد اول

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: تخیلی و هیجان انگیز

تعداد صفحات: 248

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1008 کیلوبایت

 نویسنده: ❤Pari❤

 توضیحات:

رمان حادثه‌ای را نقل می‌کند که در کانبرای استرالیا اتفاق می‌افتد، این حادثه زندگی دختر بی‌هدف و بی‌خیالی را تحت شعاع قرار می‌دهد و حتی تمام وجود دختر را، لارا بلیک دختر دبیرستانی سال آخریست که بی‌خبر از حوادث اطرافش با زندگی روزمره‌اش درگیر است و در این میان چیزی ذهن پدرش را آشفته کرده و کم کم حقایقی برملا می‌شود و حادثه‌ای خونین، شهر کانبرا را به نابودی می‌کشاند.رمان بلعیده شده جلد اول رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

خیره‌ی ملخ سبز رنگی بودم که پشت پنجره با بی‌رحمی من رو نگاه می‌کرد، یک لحظه هم ازش چشم برنمی‌داشتم، می‌ترسیدم یهو از لبه‌ی باز پنجره تو کلاس بپره.
ازحشرات متنفرم، اونم از این نوع ملخ سبز که قد یه انگشت بابام بود.
_پیس... پیس!
به زور چشم از اون ملخ گرفتم و سرم روبه سمت راست چرخوندم، جایی که دنی نشسته بود و وز وز می‌کرد.
بهش نگاه کردم، باچشم و ابرو به تخته اشاره کرد،
قبل از اینکه به تخته نگاه کنم، صدای آزار دهنده‌اش بلند شد.
_لارا بلیک، میشه بپرسم داری کجا سپری می‌کنی؟
لعنتی! از اینکه مرکز توجه‌ی کل کلاس شدم حس بدی داشتم، از شانس بد چون میزها دور کلاس بود،
همه بهم دید داشتن . اروم بهش جواب دادم:
_همین‌جا خانوم کاستل.
_ولی من این‌طور فکر نمی‌کنم، دقیقاً سه بار صدات زدم؛ ولی انگار فقط کالبدت این‌جا بود.
نمی‌دونستم چی بگم، متاسفانه خانوم کاستل به یه دندگی مشهور بود و تا کسی رو مقصر نمی‌کرد، دست بردار نبود.
داشتم تو ذهنم دنبال یه بهونه می‌گشتم و اون هم مثل چی به من زل زده بود که همین موقع دنی با بی‌حالی دستش رو تا نصفه بالا برد. خانوم کاستل گفت:
_الان نه دنیل.
_اما.
_گفتم نه.
دنی با سماجت گفت:
_متاسفم نمیشه وگرنه به لباستون می‌چسبه.
با تعجب گفت:
_چی؟ چی به لباسم می‌چسبه.
دنی با بی‌خیالی به میز معلم اشاره کرد و گفت:
_اون ملخی که رو کیفتونه.
با این حرف کل کلاس و از جمله من، به هول و ولا افتادیم، واقعاً اون ملخ بد ریخت اومده بود تو و به خانوم کاستل زل زده بود.
جسی بی‌چاره نزدیک بود غش کنه، اون خیلی خیلی از حشرات می‌ترسه، به کل نابوده، این وسط خانوم کاستل مثل شبح با اون کت و دامن تنگش به کلی ناپدید شد،
فکر کنم فلنگ رو قبل همه‌ی ما بست.
خوش‌بختانه خانوم کاستل دیگه قصد کلاس اومدن رو نداشت و پشت در کلاس اعلام کرد که واسه امروز کافیه و ما همگی انگار که از زندان ازاد شده باشیم، از کلاس بیرون رفتیم؛ اما متاسفانه هنوز یه کلاس دیگه مونده بود، من تو دلم کلی برای اون ملخ دعا کردم.
با جسی تو راهروی نسبتاً بایریک مدرسه به سمت کمدها راه افتادیم، جسی که به عبارتی عقل کل و خرخون کلاسه، یه دختر ساده مثل من بود، عاشق موهای طلائیشم، جداً که خیلی به پوست سفیدش میاد.
ما دوتا بین بقیه‌ی دخترای کلاس هیچ جایی نداشتیم؛ چون بین ما و اون‌ها کلی تفاوت بود.
راستش این موضوع خیلی برام اهمیت نداره؛ چون منم از اون‌ها خوشم نمیاد. حس میکنم غیر قابل تحملاً، مخصوصاً با اون گوشواره و دستبندهای عجیب و غریبی که به خودشون آویزون می‌کردن و به خیال خودشون جذاب می‌شدن.
_لارا، شکلات همراهت نداری؟
_نه، چه‌طور؟
کمی به پیشونیش دست کشید.
_حس می‌کنم فشارم افتاده.
_نه جسی خواهش می‌کنم غش کردن رو فراموش کن؛ چون من جمعت نمی‌کنم.
_این دیگه دست من نیست.
_خیله خوب طاقت بیار کتاب‌ها رو که برداریم میرم برات بستنی بگیرم، باشه؟
عینکش رو بالا زد و گفت:
_باشه.
کتاب‌ها رو تو کمد گذاشتیم. به ورودی نگاه کردم، دنی و دوست‌هاش حسابی راهرو رو شلوغ کرده بودن و مدام تو سرو کله‌ی هم می‌زدن.
امیدوار بودم فعلاً سمت ما نیان؛ چون از نگاه بقیه به خودمون اصلاً خوشم نمی‌اومد، هرچی نباشه دنی یکی از پسرهای شناخته شده وستاره‌ی راک مدرست که هر از چند گاهی توجشن‌هایی که برگذار میشه هنر نمایی میکنه و حضورش پیش من و جسی که زیادی شناخته شده نیستیم و یه جورایی ترد شده‌ایم، یکمی غیر معقوله، جدا از این‌ها واقعاً بهش حسودیم میشه؛ چون صدای خیلی قشنگی داره.
_بازم که تو هپروت رفتی، چت شده؟
به سمتش برگشتم.
_چیزی نیست، راستی چرا همه اون‌جا جمع شدن؟
جسی کمی به بچه‌ها نگاه کرد و با بی‌حالی کتابش رو تو کمد گذاشت و گفت:
_لابد واسه جشن هالوین دارن مشورت می‌کنن، چه می‌دونم.
مشخص بود اصلاً حال نداره.
_خیله خب، بیا به حیاط بریم تا این‌جا ابرو ریزی نکردی.
یه لبخند بی‌حال زد و دنبالم راه افتاد.
روی صندلی نشوندمش و خودم سمت دکه‌ی وسط حیاط رفتم.
عاشق حیاط مدرسمون بودم ؛ سرسبز و پر از بوته بود و یه حوض بزرگ تو مرکز حیاط داشت.
از اقای تامس دو تا بستنی گرفتم، طبق معمول دستکش دستش نبودو با غیربهداشتی‌ترین حالت ممکن بستنی‌ها رو تو قیف نانی گذاشت، هر چی چپ چپ نگاش کردم تا بفهمه که کارش خیلی کثیفه فایده نداشت.
این‌بار رو سعی کردم تحمل کنم؛ چون خودم هم به شدّت به یه ماده‌ی شیرین احتیاج داشتم.
بستنی رو گرفتم سمتش، خیلی رنگش پریده بود.
_جسی به نظر اصلاً رو به راه نمیای.
بستنی رو گرفت.
_تا این حد داغونم؟
_بیش‌تر از داغون.
_نمی‌دونم چم شده، صبح هم زیاد سر‌ حال نبودم.
به بستنیم چند بار زبون زدم.
_اگه زیاد حالت بده، برگرد خونه، این یه زنگ رو فراموش کن.
این رو که گفتم، یه انگشت تو بستنیم فرو رفت و بعد صدای شوخ دنی از بیخ گوش من و جسی به گوش رسید.
_چی رو فراموش کنه؟
عصبی به فرو رفتگیه بستیم و بعد به دنی نگاه کردم،
خندید.
_اخ، ببخشید.
_خیلی پرویی.
بازم خندید.

دانلود رمان بلعیده شده جلد اول | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1008 کیلوبایت

دانلود رمان بلعیده شده جلد دوم

بلعیده شده جلد اول,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول با فرمت apk,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول با فرمت epub,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول با فرمت pdf,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول با لینک مستقیم,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول برای آیفون,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول برای اندروید,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول برای تبلت,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول برای جاوا,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول برای موبایل,دانلود رمان بلعیده شده جلد اول برای کامپیوتر,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان های ❤Pari❤,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بلعیده شده جلد اول,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,❤Pari❤