دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: دوستت دارم آرامشم تویی

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 410

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.77 مگابایت

 نویسنده: آرمینا محمدی

 توضیحات:

مینا دختری ساده هست کمی شیطون و حاضر جواب، عاشق مادرشه یه برادر به اسم احسان داره که خیلی دوستش داره، از نه سالگی به بعد سر یک سری جریان ها پدرش زیاد تحویلش نمی گیره و باهاش صمیمی نیست، با خالش به خاطر پسر کوه یخش پیمان، رفت آمد نمی کنه تا این که نزدیک به یک اتفاقی که مینا رو تبدیل به سنگ می کنه پیمان رو می بینه، مادرش برای یک مدت طولانی ازش دور می شه، مینایی که دنیا اش مادرشه زندگی اش مادرشه، در نبود مادرش اذیت می شه، آن قدر اذیت می شه که دوست داره بمیره، مسبب این همه عذاب رو فقط پدرش می دونه و بس، تهدید های کودکی روی مغز و قلبش تاثیر نابجایی می ذاره، همون تهدید ها توی بزرگی اش هم تکرار می شه. شاید هم فراتر از قبل اما باز هم به مرگ خودش راضی هست و نمی خواد به پسر خاله اش اتفاقی بیفته، به قول مینای داستان، این دنیای کوچیک ارزش کینه ای بودن نداره، مرد های زیادی سر راهش قرار می گیرن همشون رو رد می کنه و در آخر با کسی که ازش متنفر بود ازدواج می کنه کسی که حالا تمام وجودش هست، آرامشش هست.رمان دوستت دارم آرامشم تویی رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

صدای آهنگ رو زیاد کردم
لالا کن دختر زیبای شبنم لالا کن روی زانوی شقایق
متوجه شدم، گوشیم داره زنگ می خوره، گوشی رو لمس کردم و جواب دادم:
-الو؟
-الو سلام خوبی آبجی؟
-مرسی خوبم بابا صد بار گفتم، ماشینت رو عوض کن
-عه وا باز چرا؟
-یه نگاه بنداز گل من، باز ماشین من رو بردی
خنده ای شیطنت آمیز زدم و گفتم:
-ببخشید عزیزم متوجه نشدم
-اره جون عمه ات تو متوجه نشدی، تو که راست می گی؟
-عه ابجی جون مگه من دروغ هم میگم؟
-نه فقط عمه من دروغ میگه
-عمه تو عمه منه دختر خوب
بلند خندیدم و گفتم:
-عمه ما هم دروغ گو بودا ما خبر نداشتیم
-زهر مار شوخی رو بس کن، الان تصادف می کنی ماشینم خراب میشه دیگه عموت برام ماشین نمی گیره
-دست شما درد نکنه، یعنی ماشین از جون من مهم تره؟
-نه نه من همچین حرفی زدم؟ شوخی کردم. منظورم این بود ماشینم چیزیش نشه تو طوریت بشه مشکلی نداره
-وای سارینا همین الان از خونتون اومدم بیرون ها چقدر وراجی تو دختر بعدشم ماشین من نو تره، من پنج ماهه ماشین گرفتم تو یه ساله
-خب بابا هر سری بحث ماشینه از عتیقه خودت تعریف میکنی، اصلا من خداحافظی می کنم
-باشه آبجی وراج من خداحافظ
خندید و گفت:
– مینا مینا
-بله؟
-مراقب ماشینم باشیا!
خدا بگم چیکارش نکنه همیشه با پر حرفی هاش تو مخ منه، من هم نامردی نکردم و گوشی رو قطع کردم
همیشه باید از دست زبون این دختر عمو و ابجی وراجم در عذاب باشم
چشم های به رنگ خرما اش رو تصور کردم، مطمئن بودم اگر گیرش بیوفتم زنده ام نمی ذاره و...

دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.77 مگابایت

آرمینا محمدی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های آرمینا محمدی,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی,رمان دوستت دارم آرامشم تویی,دوستت دارم آرامشم تویی,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی با لینک مستقیم,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی با فرمت pdf,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی با فرمت apk,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی با فرمت epub,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی برای جاوا,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی برای تبلت,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی برای آیفون,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی برای موبایل,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی برای اندروید,دانلود رمان دوستت دارم آرامشم تویی برای کامپیوتر