دانلود رمان عیش و نوش | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان عیش و نوش با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان عیش و نوش | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: عیش و نوش

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و مرموز

تعداد صفحات: 401

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.83 مگابایت

 نویسنده: گلی حسینی

 توضیحات:

عسل دومین دختر خانواده معمولی است و با کلی دغدغه و فکر، پدرش سریدار باغ خاندان کیان هست و پسر خانواده کیان، اروَند کیان وقتی از هامبورک آلمان به ایران باز می گردد مشکلات عسل شروع می شود چرا که اروَند برای خلاص شدن از برخی مشکلات شخصی برای عسل که خود گرفتار است یک پیشنهاد عجیب می دهد، پیشنهادی وسوسه انگیز و خطرناک.رمان عیش و نوش رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

*عسل*
کتابم همراه با حرص گوشه از رخت خوابم پرت کرده و موهایم را چنگ زدم و:
آخ. مامان چرا من؟
دورم را از نظر گذارندم و همچنان افزودم:
من درس دارم، کلی هم کار… آخه به کی بگم من کار دارم؟
مادرم زیرچشمی نگاهم کرد و با اخم رویش را برگرداند و از درگاه در کنار رفت:
من نمی دونم عسل، بابات گفته آقای کیان به همراه خوانوادش واسه تعطیلات عید اینجا می آن. منم کمر و زانوم درد می کنه وگرنه خودم می رفتم واسه تمیزکاری اونجا.
ناخواسته اخم هایم درهم شد و پوفی کشیده از جایم برخاستم و درحینی که قدم هایم شتاب می دادم نطقم را بازکردم:
باشه می رم ولی، بدون اگه امتحانم رو خراب کنم واسه خودم بده!
یه ساله دارم تلاش می کنم واسه کنکور که حداقل بتونم توی رشته مورد علاقم قبول شم.
مادرم پوفی کشید و سرش را همزمان که به سمت آشپزخانه کوچکمان باطرح ساده کابینت های سفید فلزی به همراه آبچکان قدیمی می رفت جوابم سرتاپا ایستاده داد:
عسل، خودت می دونی بابات راضی نیست تو درس بخونی ولی، بازم تو کار خودت رو می کنی؟
دردت چیه تو دختر؟
لبم هایم با حرص از داخل لپم گزیدم:
د دردم اینه که شماها درکم نمی کنین؟
بابا من دوست دارم مهندس کشاورزی بشم، کجاش بده؟

دانلود رمان عیش و نوش | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.83 مگابایت

گلی حسینی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های گلی حسینی,دانلود رمان عیش و نوش,رمان عیش و نوش,عیش و نوش,دانلود رمان عیش و نوش با لینک مستقیم,دانلود رمان عیش و نوش با فرمت pdf,دانلود رمان عیش و نوش با فرمت apk,دانلود رمان عیش و نوش با فرمت epub,دانلود رمان عیش و نوش برای جاوا,دانلود رمان عیش و نوش برای تبلت,دانلود رمان عیش و نوش برای آیفون,دانلود رمان عیش و نوش برای موبایل,دانلود رمان عیش و نوش برای اندروید,دانلود رمان عیش و نوش برای کامپیوتر