دانلود رمان فیلتر قرمز | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان فیلتر قرمز با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان فیلتر قرمز | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: فیلتر قرمز

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 689

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 3.11 مگابایت

 نویسنده: و.رحیمی

 توضیحات:

داستان من و تو از اونجایی شروع شد که آخر زمستون خواستی دلم رو گرم کنی تو خواستی ما بشیمو من نخواستم، اسرار کردی به یکی شدن و من نخواستم زمستونم رو با تو تموم کردم و خواستم حسم رو جدید کنم با اسرار های تو، من آدم عاشقی کردن نبودم ولی تو خواستی من و تو ما بشیم ولی آخرش تلخیه به جون خودت، الان جفتمون بعد از اینهمه دویدن برای حسمون نرسیدیم چقدر تلخ از زانو آویز شدیم و به زمین خیره شدیم و اشک ریختیم اون هم تنهایی، کاش از اولشم من تنهایی تو هم تنهایی هر کدوم راه جدا و تنهایی میرفتیم، یکی شدن رسم من و تو نبود آخرشم رسم قصه من و تو این نبود تو تنهایی من تنهایی هدیه نصفه شبامون از خواب پریدنای یواشکی و اشک ریختن باشه ولی بازم بیخیال پس بازم من تنهایی تو هم تنهایی به راحت ادامه بده، بیخیالش منم الان تنهایی گریه میکنم تنهایی قدم میزنم تنهایی دستامو تو زمستون جدیدم گرم میکنم داخل جیب پالتوی مشکیم، مشکی خیلی وقته رنگ لباسم شده ها راستی فصل جدید سردی هام رسیده مراقب دلت باش عزیزم.رمان فیلتر قرمز رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

به پنجره و هوای ابری نگاه کردم من چرا اینجام؟ میشه یه روزی برم از این دنیای لعنتی؟ من دیگه خاطره ایی واسم نمونده کاش میومد روزی که میدیدم دیگه افسرده نیستم چقدر از درون داغونم...
هی من دیگه افسرده نیستم به لباس عروسم نگاه کردم کاش دیگه هیچ وقت زندگی اونجور که نباید بهم خودشو نشون نمیداد کاش هیچ وقت نمیمردم کاش کاش و کاش منمو یه زندگی که باختمش منمو یه قلبه برگشتی که رو دستمه منمو یه عالمه نوشته ایی که مینویسم منمو این اتاق تاریک اتاقی که مثه شهر ارواحه منمو یه زندگی توی این شهر که هیچ کسو هیچ چیزو نمیشناسم منمو شانس و اقبالی که هیچ وقت در خونمو نزد منمو یه دل که توی برزخ بین مرگش مونده اونقدر مینویسم که صدای دادم به گوش خدا برسه منمو باغبونی گل های بالشتم
اره من باغبون خوبیم همه که مثه من دلسوز نیستن واسه گلهای بالشتم همه که مثه من تنهاییاشونو با بالشتشون قسمت نمیکنن همه که مثه من نیستن که مخش رد داده منی که روز عروسیم به عذای خودم تبدیل شد اونم ...
دارم از ریشه میسوزمو نمیتونم کاری کنم منمو یه دریایی که از افکارمه دریایی که داره از ریشه من رو میسوزونه وغرقم میکنه منمو دنیایی که رو به خاموشی میره یعنی منم میتونم باز زنده باشم؟
ایستادم
عمق خاطرات داره من رو میسوزونه ها
بارون به صورت رگبار به شیشه ها میزنه صدای پیانو ایی که از عمارت سنگی وخاک خورده ایی که اومدم و داخلش پنهون شدم به گوش میرسه
توهمی بیش نیست
از ته دلم گریه میکنم چشماش وخنده هاش
کی میگه من دل نداشتم؟
کی میگه من بی منطق بودم؟
کی میگه اصلا من راضی به این زندگی بودم؟
هوای غمزده
نیشخندی اروم میزنم به دیوونه شدنم
امروز زیاد حالم خوش نیست فقط خسته ام
یعنی خیلی وقته خسته ام

دانلود رمان فیلتر قرمز | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 3.11 مگابایت

و.رحیمی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های و.رحیمی,دانلود رمان فیلتر قرمز,رمان فیلتر قرمز,فیلتر قرمز,دانلود رمان فیلتر قرمز با لینک مستقیم,دانلود رمان فیلتر قرمز با فرمت pdf,دانلود رمان فیلتر قرمز با فرمت apk,دانلود رمان فیلتر قرمز با فرمت epub,دانلود رمان فیلتر قرمز برای جاوا,دانلود رمان فیلتر قرمز برای تبلت,دانلود رمان فیلتر قرمز برای آیفون,دانلود رمان فیلتر قرمز برای موبایل,دانلود رمان فیلتر قرمز برای اندروید,دانلود رمان فیلتر قرمز برای کامپیوتر