دانلود رمان ماه رخ | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان ماه رخ با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان ماه رخ | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: ماه رخ

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 113

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 993 کیلوبایت

 نویسنده: ندا سلیمی

 توضیحات:

زودتر از آن که بخواهم محبت بی پایان و پرمهر پدرم را احساس کنم باید بنا به دست سرنوشت او را به آغوش خاک می سپردم، رویاهایم همان جا محدود و ناتمام ماند، تمام کودکی و عروسک بازی هایم در کشمکش و مرافه های ناپدری سنگدل پایان یافت، مردی خودشیفته که جز منافع خودش چیز دیگری را نمی دید، بیچاره مادرم باید سنگینی سایه ی شومش را سال ها تحمل می کرد و لب از لب سخن نمی گشود، چون به قول خودش زندگی می کرد، تاوان کشمکش ها و لجبازی هایم با ناپدری را مادرم گران پرداخت کرد آن هم چه تاوانی، محکوم به قتل همسرش برای پایان دادن به تمام بدبختی ها، دست سرنوشت آغوش پر مهر مادر را هم از من گرفت. ومن تنهاتر از قبل برای یافتن دریچه ی روشنایی راهی تهران شدم و غربت و دلتنگی و خطرهایش را به جان خریدم، غربتی که تا قبل از مرگ ناپدری آمدن به این شهر برایم آرزو بود، سرنوشتی تازه برایم کلید خورد شاید توی رویا هم می ترسیدم تصورش کنم، از بس شب ها کابوس به اسم خواب بوسه می زد و رویاهایم را با خود می برد، دنبال همین خوشبختی کوتاه لحظه های جوانی ام نیز بر باد برد و یک تاوان سنگین برای زندگی ناخواسته پرداخت کردم.رمان ماه رخ رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

سیاهی شب تمام فضای حیاط را احاطه کرده بود، نگاهم از پشت شیشه های سرد که از نم باران بخار کرده بود به آسمان ابری دوخته شده که مانند دل من غمگین و پر از ابرهای خاکستری بود.
از صدای غرش آسمان یکباره نگاهم برگشت و گویی قلبم از جایش کنده شد و فرو ریخت.
به سمت در میروم و در را به دور بحث های بی پایان این خانه می بندم، کلید را آرام می چرخانم و با خیال راحت روسری نخی قواره دارم را که بیست و چهار ساعته مانند سربازی لب مرز روی سرم نگهبانی می دهد را بر می دارم و همان طور که پنجره را باز می کنم و برس دسته شکسته اش را از لب طاقچه کوچکش بر می دارم و همان جا بی حوصله کنار طاقچه می نشینم، کشی که موهایم را در هم تنیده باز می کنم، همین که آزاد می شوند ریشه هایش تیر میکشند، سرم را میان درد...

دانلود رمان ماه رخ | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 993 کیلوبایت

ندا سلیمی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ندا سلیمی,دانلود رمان ماه رخ,رمان ماه رخ,ماه رخ,دانلود رمان ماه رخ با لینک مستقیم,دانلود رمان ماه رخ با فرمت pdf,دانلود رمان ماه رخ با فرمت apk,دانلود رمان ماه رخ با فرمت epub,دانلود رمان ماه رخ برای جاوا,دانلود رمان ماه رخ برای تبلت,دانلود رمان ماه رخ برای آیفون,دانلود رمان ماه رخ برای موبایل,دانلود رمان ماه رخ برای اندروید,دانلود رمان ماه رخ برای کامپیوتر