دانلود رمان من عاشقش بودم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان من عاشقش بودم با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان من عاشقش بودم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: من عاشقش بودم

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 154

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.8 مگابایت

 نویسنده: Ayli.m

 توضیحات:

رمان درمورد یه دختره، دختری که مثله بقیه آدما عاشق میشه اما همیشه عشق دو طرفه نیست، دختر قصه ما عاشق کسی میشه که اوقات خوبی رو در کنارش داشته، باهاش خندیده گریه کرده اما.رمان من عاشقش بودم رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

با کلافگی داشتم به گلگیر ماشینم نگاه می کردم...کاملا جمع شده بود...ماهان با کلافگی گفت
-آخه من به تو چی بگم دختر؟
با پرویی گفتم
-هیچی فقط ماشینو ببر تعمیرگاه
با عصبانیت گفت
-امر دیگه ای نیست؟
-نه نیست
ماهان با تلفنش شروع به شماره گیری کرد...به مرد رو به روم که منو به چشم خواهرش میبینه نگاه کردم...من نمی خواستم به عنوان خواهرش باشم...من خواهرش نیستم...من دوستش داشتم...اما اون...
سوییچ ماشینشو گرفت سمتم
-بیا با ماشین من برو...الان دوستم میاد ماشینتو ببره تعمیرگاه...
با خوشحالی سوییچو گرفتمو رفتم سمت ماشینش و سوار شدم
-پس بابای
-خدافظ
گازشو گرفتمو رفتم سمت خونه ... خونه ای که برای من نبود ولی تموم اعضاش منو دوست دوست داشتن...از وقتی پشامو باز کردم تو پرورشگاه بودم...تنها دوستم اونجا مارال بود...تا اینکه وقتی 6 سالم یه خانواده منو به فرزندخواندگی قبول کردند...مامان پری و بابا احسان...واقعا دوستشون دارم...برام هیچی کم نذاشتن...
رسیدم خونه...بابا و برادرش،عمو ایمان باهم یه زمین مشترک دارند و توش دو تا خونه ساخته بودند...دم در بوق زدم...مش رحیم درو باز کرد...با دیدن من تو ماشین ماهان تعجب کرد...ماشینو سر جای خودش پارک کردم...رو به مش رحیم گفتم
-خسته نباشین
-سلامت باشی دخترم..پس آقا ماهان کجاست؟
-یه جایی کار داشت
به سمت خونه خودمون راه افتادم که گوشیم زنگ زد...
-الو
-سلااام شهراز خوبی؟خبری از من نگیریا
-سلام مارال جونی...خوبی؟
-مرسی..کجایی؟
-خونه...
-امم چیزه...ماهانم هست؟
دوباره یادم افتاد...علاقه ی ماهان و مارال به هم...
-نه...تصادف کردم..ماشینمو برده تعمیرگاه
-اهان...ی برنامه بریز سه تایی بریم بیرون...خیلی وقته نرفتیم بیرونا...
-باش..کاری نداری؟
-نه خدافظ
-خدافظ
در خونه رو باز کردمو رفتم تو...مامان پری تو آشپزخونه بود...از پشت بقلش کردم
-سلام مامان خانوم...چطوری؟
-سلام قربونت برم...کی اومدی؟
- همین الان...اوممم به به چه غذایی...
-نیم ساعت دیگه نهار می خوریم...
-باش من برم لباسمو عوض کنم
مانتومو عوض کردم...رو تخت دراز کشیدم...

دانلود رمان من عاشقش بودم | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.8 مگابایت

Ayli.m,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های Ayli.m,دانلود رمان من عاشقش بودم,رمان من عاشقش بودم,من عاشقش بودم,دانلود رمان من عاشقش بودم با لینک مستقیم,دانلود رمان من عاشقش بودم با فرمت pdf,دانلود رمان من عاشقش بودم با فرمت apk,دانلود رمان من عاشقش بودم با فرمت epub,دانلود رمان من عاشقش بودم برای جاوا,دانلود رمان من عاشقش بودم برای تبلت,دانلود رمان من عاشقش بودم برای آیفون,دانلود رمان من عاشقش بودم برای موبایل,دانلود رمان من عاشقش بودم برای اندروید,دانلود رمان من عاشقش بودم برای کامپیوتر