دانلود رمان من عاشقم یا تو | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان من عاشقم یا تو با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان من عاشقم یا تو | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: من عاشقم یا تو

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 786

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 3.88 مگابایت

 نویسنده: سارگل

 توضیحات:

دختر خبرنگاری که برای رسیدن به اون چه آرزوهاشه سخت تلاش می کنه و از نامزدش غافل می شه، تا اینکه یک روز برای مصاحبه با یک تاجر معروف فرستاده میشه، معین صدرا مرد مغرور با گذشته ی پر از رمز و رازی که نه تنها آینده ی خودش بلکه آینده ی سوگل و نامزدش رو هم دست خوش تغییرات میکنه.رمان من عاشقم یا تو رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

انگشت هامو در هم میپیچم
هیجان داشتم ، برای اولین استقلال کاری که به عهده ام گذاشته بودن
باورم نمیشد ، هم خوشحال بودم و هم از استرس دست و پام یخ زده بود
رویای باورنکردنی بود ، من برای مصاحبه با یکی از تاجر های بزرگ ایران اومده بودم
با معین صدرا ، کسی که آوازه ی موفقیتش این روز ها تیتر هر روزنامه و خبرگزاری بود
نگاه زیرزیرکانه ای به اطراف میندازم ، همه جا از تمیزی برق میزنه
دیزاینش انقدر شیک و قشنگه که برای من مثل رویا میمونه
نیشگونی از کنار پام میگیرم و به خودم تشر میزنم:
-ندید بدید بازی ممنوع.
تشر میزنم اما به خودم حق میدم ، کی میتونست چشم هاشو روی اون همه جمال و جبروت ببنده؟
اون هم منی که برای رسیدن به این جا انقدر تلاش کردم
بالاخره ، بعد از کلی معطلی منشی جناب صدرا از جا بلند میشه و خطاب به من میگه:
-دنبالم بیاین خانم فرهد
از جا بلند میشم ، کیفم رو ، روی شونم میندازم و پرونده ی موفقیت های جناب صدرا رو هم به دست میگیرم
دیگه وقت بچه بازی و شیطنت نیست ، با جدیت تمام دنبال منشی میرم
صدای تق تق پاشنه های کفشم بهم اعتماد به نفس و قدرت میده
لباس های رسمیم ، منو حسابی برای ملاقات با این جناب کله گنده آماده کرده
منشی ، در یک اتاق رو باز میکنه و با لفظی کشیده و زیبا جمله اشو بیان میکنه:
-خانم فرهد توی اتاق جلسه منتظر باشید تا جناب صدرا بیان برای مصاحبه و ...

دانلود رمان من عاشقم یا تو | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 3.88 مگابایت

سارگل,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های سارگل,دانلود رمان من عاشقم یا تو,رمان من عاشقم یا تو,من عاشقم یا تو,دانلود رمان من عاشقم یا تو با لینک مستقیم,دانلود رمان من عاشقم یا تو با فرمت pdf,دانلود رمان من عاشقم یا تو با فرمت apk,دانلود رمان من عاشقم یا تو با فرمت epub,دانلود رمان من عاشقم یا تو برای جاوا,دانلود رمان من عاشقم یا تو برای تبلت,دانلود رمان من عاشقم یا تو برای آیفون,دانلود رمان من عاشقم یا تو برای موبایل,دانلود رمان من عاشقم یا تو برای اندروید,دانلود رمان من عاشقم یا تو برای کامپیوتر