دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: من لیلا کو مجنون؟

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 465

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.94 مگابایت

 نویسنده: و.رحیمی

 توضیحات:

رمان در مورد دختریه به اسم لیلا که هرچی عاشق میشه بدشانسی میاره و عشق هاشو از دست میده، لیلا یک دختر پرورشگاهیه تا اینکه بالاخره.رمان من لیلا کو مجنون؟ رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

مهیار:
-لاله تو به نظرت کدوم بهترن؟؟؟؟
-من میگم لیلا....
-باشه ابجی....پس لیلا رو به سرپرستی میگیریم...خوبه؟؟؟
-اره عزیزم خوبه....دختر خیلی ماهیه....رنگه چشماشو خیلی دوست دارم درست شبیه دریاست....
-راست میگی خیلی ناز وخوشگله....
-کی بریم بگیریمش؟؟؟
-فردا....
-باش...پس هماهنگ کن با یتیم خونه...
زنگ زدم یتیم خونه وگفتم که لیلا رو به فرزندی بگیریمش....
چند وقتیه لاله همش اسرار داره یه بچه بیاریم...
ولی این دختر 17 سالشه...
دختره خیلی خوشگلیه از بچگی جلو یتیم خونه میگذارنش....
لاله ومن ومازیار سه تاییم یه خواهر ودوتا برادر....
من مشکل قلبی دارم واسه همینه هیچ گاه تصمیم به ازدواج نگرفتم....
.... من 34 سالمه ولاله 30 ومازیار 27
لاله به خاطر من ومازیار تاحالا همه خواستگار هاشو رد کرده....
بابا ومامانمون تویه یه تصادف مردن...
لاله از سن 7 سالگی که من 11 سالم بود شد مادرمون...
اوایل پیشه عمه مهری بودیم ولی از 19 سالگی مستقل شدیم...
من یه خونه پایین شهر گرفتم وبعد از کلی سختی تو کنکور رتبه 2 کشور شدم توی رشته پزشکی....
من ولاله دکتریم ومازیار مهندسی اتم خونده توی انرژی هسته ایی کار میکنه...
لیلا یکی از دخترای قدیمی یتیم خونه اس که با لاله تاسیس کردیم...
هیچ وقت به یتیم خونه نرفتم یعنی وقتش نبوده که برم....
لیلی هم امسال میفرستنش بیرون از یتیم خونه شنیدم کسی به سرپرستی نگرفتتش یه دوست داره 14 ساله که همین دو روزه میبرنش و اون تنها میشه همسن و سال هم نداره....
با لاله تصمیم گرفتیم بیاریمش واسه خودمون ومثه یه خواهر بزرگش کنیم....
امیدوارم لیلی دختره خوبی باشه....
جذابیت خاص خودش رو داره....
من ومازیار تنهایی به اینجا رسیدیم البته پشتوانه قوی مثله بابا رو داشتیم....
واینکه گفتنی باشه بابا دوتا کارخونه واسمون گذاشته بود که تونستیم پیشرفت کنیم ولی هنوز که هنوز عمه مهری بهمون اجازه مدیریتش رو نمیده...
تلفنم زنگ خورد سایناز دوست دخترم بود...
-جانم؟؟؟
-سلام عشقم خوبی؟؟؟
-سلام ممنونم....
-چه خبرا کجایی؟؟؟
-خونه ام...

دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.94 مگابایت

و.رحیمی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های و.رحیمی,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟,رمان من لیلا کو مجنون؟,من لیلا کو مجنون؟,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ با لینک مستقیم,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ با فرمت pdf,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ با فرمت apk,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ با فرمت epub,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ برای جاوا,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ برای تبلت,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ برای آیفون,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ برای موبایل,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ برای اندروید,دانلود رمان من لیلا کو مجنون؟ برای کامپیوتر