دانلود رمان نفس عشق | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان نفس عشق با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان نفس عشق | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: نفس عشق

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 48

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 495 کیلوبایت

 نویسنده: نگار میرزایی

 توضیحات:

نترس حوا، سیب را با عشق گاز بزن، آدم بی عشق لیاقت بهشت را ندارد.رمان نفس عشق رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

نفس:
روی تخت دراز کشیدم و تک تک خاطرات داره یادم میاد…مثل یه فیلم….حتی نمی تونم پلک به هم بزنم …و لورازپام هم دیگه جواب نمیده ..
چقدر زندگی میتونه غافلگیر کننده باشه…درست لحظه ای که فکر میکنی همه چیز بر وفق مرادته روزگار با بازی های جدیدی یه سراغت میاد…
درست همین دیروز بود که مریم رو جلو در دانشگاه دیدم
مریم:نفس،یک دقیقه وایسا کارت دارم
نفس: بله،بفرما منتظرم
مریم:میای امروز بریم خرید
نفس:مریم ما که دو روز پیش خرید بودیم،باز چی میخای بگیری
مریم:نفس اذیت نکن دیگه،خب عروسی پسرعمومه باید لباس بگیرم دیشب مامانم بهم گفت حالا بیا بریم نه نیار
نفس:بزار ببینم چی می شه خبرت میکنم،فعلا خداحافظ
مریم:خداحافظ دوست گلم،منتظر خبرتم،یادت نره
نفس:امروز خیلی خسته شدم از صبح دانشگاه بودم همین که رسیدم به ماشین یه موسیقی گزاشتم که ذهنم از
دست کارای مریم آروم شه
بارون داره هدر می شه بیا با من قدم بزن
دلم داره پر می زنه واسه تو قدم زدن
وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز
نمیدونی تو این هوا چشات چه خوش رنگ میشه باز
بارون هواتو داره،رنگ چشاتو داره قدم زدن تو بارون با تو چه حالی داره
همزمان با تموم شدن آهنگ به خونه رسیدم ماشین و پارک کردم و پیاده شدم و رفتم داخل خونه
مامان گلم،عشق من کجایی؟ بیا که دختر ناز وخوشگلت اومد
مامان:چیه باز خونه رو گذاشتی رو سرت،تونمیتونی یک دقیقه ساکت باشی
نفس:وا مامان من به این ساکتی و خانومی
مامان:تو گفتی ومن باور کردم
بابا:سلام دختر بابا باز که داری این عشق منو اذیت میکنی
نفس:سلام بابا،مگه من جرئت دارم عشق شما رو اذیت کنم،من داشتم حرف میزدم و بابا داشت با لبخند
نگاهم میکرد
نگاهش پر از مهربونی بود ،بابا کلا شخصیتش اینطور بود که به وقتش مهربون و به وقتشم جدی میشد منم دقیقا مثله
بابا بودم تو محیط دانشگاه خیلی جدی ولی تو محیط خونه شیطون
بابا:حالا اشکال نداره این دفعه رو از دختر بابا میگزرم حالا بدو بیا بغل بابا،نازدونه
نفس:وای بابا،نمیدونم چرا اینقد آغوشت آرامش داره
بابا:این آغوش فقط برای دختر گل خودمه
نفس:من برم لباسامو عوض کنم که واقعا خیلی خستم
مامان:برو سریع بیا پایین
نفس: چشم ، و به سمت اتاقم رفتم بعد از اینکه لباسامو عوض کردم جلو آیینه بازم رفتم تو فکر خب.

دانلود رمان نفس عشق | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 495 کیلوبایت

نگار میرزایی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های نگار میرزایی,دانلود رمان نفس عشق,رمان نفس عشق,نفس عشق,دانلود رمان نفس عشق با لینک مستقیم,دانلود رمان نفس عشق با فرمت pdf,دانلود رمان نفس عشق با فرمت apk,دانلود رمان نفس عشق با فرمت epub,دانلود رمان نفس عشق برای جاوا,دانلود رمان نفس عشق برای تبلت,دانلود رمان نفس عشق برای آیفون,دانلود رمان نفس عشق برای موبایل,دانلود رمان نفس عشق برای اندروید,دانلود رمان نفس عشق برای کامپیوتر