دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و پلیسی

تعداد صفحات: 211

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.30 مگابایت

 نویسنده: ا.اصغر زاده ( آسمان )

 توضیحات:

دختری تربیت شده در خلاف اما بیگناه، پسری نفوذی و دلباخته، تینا دختری تنها در یک خانواده خلافکار و یزدان پسری نفوذی در باند بزرگ پدر تینا و در آخر عشقی نفس گیر اما آیا سرنوشت فرصتی به این عشق میدهد، چه میشود سرنوشت دختر عاشق و شکست خورده ما.رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

با صدای تـیر با هینِ بلندی که کشیدم از خواب پریدم،با اینکه دیگه این صداها عادی شده بود اما هنوزم بعضی‌وقتا تن و بدنم را میلرزاند.
معلوم نبود باز دخلِ کدام بنده‌خدایی را آورده بودند!
دستی رو صورتم کشیدم و با نگاه به ساعت که نه‌و‌نیمِ صبح را نشان میداد از رو تخت بلند شدم،پتوی زرشکی رنگم را رو تخت مرتب کردم و به سمتِ پنجره رفتم،پرده‌ی لیمویی رنگ را کنار زدم که نورِ آفتاب با چشم‌هایم برخورد کرد!
سریع چشم‌هایم را بستم و عقب‌عقب رفتم.
موبایلم را که بالای تخت بود چک کردم و رفتم تو سرویس بهداشتی…آبِ سرد باعث شد کمی از کسالتم کم بشه.
با حوله‌ی زرشکی رنگم دست و صورتم را خشک کردم و بعد از شانه کردنِ موهایم از اتاق خارج شدم،از پله‌های مارپیچ شده پایین رفتم و باز صدایِ لوسِ و نق‌نقویِ بردیا تو گوشم اکو شد!
اخم‌هایم را توهم کشیدم و مستقیم به سمتِ آشپزخانه رفتم،مژگان زنِ دومِ پدرم داشت برای پسرِ ته‌تغاریش که جونِ بابام بود لقمه درست میکرد،با دیدنِ من با چابلوسی گفت: صبح بخیر تیناجان!

دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.3 مگابایت

ا.اصغر زاده,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ا.اصغر زاده,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت,رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت,چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت با لینک مستقیم,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت با فرمت pdf,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت با فرمت apk,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت با فرمت epub,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت برای جاوا,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت برای تبلت,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت برای آیفون,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت برای موبایل,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت برای اندروید,دانلود رمان چیزی‌ شبیه‌ سرنوشت برای کامپیوتر