دانلود رمان یغماگر احساس | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان یغماگر احساس با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان یغماگر احساس | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: یغماگر احساس

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 268

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 3.32 مگابایت

 نویسنده: معصومه محبی

 توضیحات:

چشم‌هایت را به ‌چه تشبیه کنم؟
درست مثل یک شعر ناتمام میمانند
مثل یک‌ غزل یا قصیده
آمدنت چه؟
مثل یک ‌خواب بلند،شیرین و عمیق
به‌ چه ‌تشبیه کنم حسمان را؟
عشقمان را که مهمان ناخوانده و اجباری قلب هایمان شد؟
دل کندن‌مان چه؟
به چه تشبیه کنم این دوری با عشق را؟
تاوان چه را می‌دهیم؟
به چه جرمی کنار همیم و ‌نیستیم؟
تو بگو؟

رمان یغماگر احساس رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

به خاطر سرمای باد و سوز سرد هوای بهمن ماه قدم هام رو تندتر کردم.
با این که پالتو تنم بود و مدت زمان زیادی بیرون نبودم اما بیش از حد سردم بود.
به در خونه که رسیدم پوفی کشیدم و تند کلید خونه رو بیرون آوردم.درو باز کردم و وارد حیاط شدم.
نفس عمیق اما پر حرصی کشیدم.درو باز کردم و وارد شدم.
زن دایی مثل همیشه با اخم جلوم ظاهر شد و گفت:
-کجا بودی تا الان؟
دندون قروچه ای کردم و جواب دادم:
-سر قبر ننه بابام بودم، به تو چه؟
از چشماش حرص و خشم زبونه می‌کشید.
-همینه دیگه، بالا سرت نبودن که درست تربیتت کنن، بدبختیش فقط افتاده گردن ما.
پوزخندی به حرفای تکراریش زدم و گفتم:
-زن دایی هزار بار گفتم یه بار دیگه هم یادآوری می‌کنم.
شمرده شمرده ادامه دادم:
-به تو ربطی نداره، اینکه من چه جوری تربیت شدم فقط به خودم ربط داره، شما هم اگه دلتون نمی‌خواست از اولم مجبور نبودین نگهم دارین که خدای نکرده باعث بدبختیتون نشم.
منتظر عکس العملش یا جواب دادنش نموندم و به سرعت خودمو به اتاقم رسوندم،خیلی راحت می‌تونستم عکس العملش رو در برار حرفام تصور کنم.
درو که بستم نفس عمیقی کشیدم و‌ لباس هامو با لباس خونگی عوض کردم.
روی تخت دراز کشیدم و قفل موبایلم‌ رو باز کردم.
عکسی که با فری گرفته بودم رو داخل اینستاگرامم گذاشتم.
هنوز صدای غر غر زن دایی از بیرون میومد.
مچ گرفتن من عادت همیشگیش بود، منم تا اونجایی که می‌تونستم آتو دستش نمی‌دادم.

دانلود رمان یغماگر احساس | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 3.32 مگابایت

معصومه محبی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های معصومه محبی,دانلود رمان یغماگر احساس,رمان یغماگر احساس,یغماگر احساس,دانلود رمان یغماگر احساس با لینک مستقیم,دانلود رمان یغماگر احساس با فرمت pdf,دانلود رمان یغماگر احساس با فرمت apk,دانلود رمان یغماگر احساس با فرمت epub,دانلود رمان یغماگر احساس برای جاوا,دانلود رمان یغماگر احساس برای تبلت,دانلود رمان یغماگر احساس برای آیفون,دانلود رمان یغماگر احساس برای موبایل,دانلود رمان یغماگر احساس برای اندروید,دانلود رمان یغماگر احساس برای کامپیوتر