سری جدید اس ام اس های غمگین

 

تنها دردم این بود
"درکش" به "دردم" نمی رسید

اس ام اس عاشقانه غمگین

دلم سفر میخواهد نه برای رسیدن
فقط برای رفتن

اس ام اس غمگین

ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮔﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﮑﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺩﺭ ﻣﻦ! ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﺳﺖ
ﮐﻪ
"ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻮﻡ..."

اس ام اس جدید غمگین 93

سر به سر رویاهایم نگذار
مگر نمی بینی آرام گرفته اند تا رویاهای تو به سرانجام برسند.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه غمگین

اکنون اگر چه در قلبم نیستی، اما به حجم تمام سکوتی که در قلبم گذاشتی، دوستت دارم

اس عاشقانه غمگین 93

سرک می کشیم من و این شمعدانی روی پله
به عمق کوچه
چه کنیم بانو ؟
دچار ناگهان شده ایم
فکر می کنیم تو می آیی
اتفاقی که هرگز نمی افتد
(درخت کاج هنوز شکوفه میدهد)

پیامک دلشکسته جدید

میخواهم اعتراف کنم
کم اورده ام
توی که اسمت تقدیره، سرنوشته
قسمته هرچی که هست
دست بردار از سرم، خیلی خسته ام

اس غمگین

نـزدیک هـم کـه باشـی
شـانه به شـانه
دسـت در دسـت
چشـم در چشـم
بـاز حسـرت بـه قلبـم چنـگ خـواهد زد
تــو سهـم مـن نیسـتی

اس عاشقانه غمگین جدید

خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان
باید از جان گذرد هرکه شود همدمشان
روزی که سرشتند ز گل پیکرشان
سنگی اندر گلشان بود همان شد دلشان

اس ام اس احساسی غمگین

و من چگونه بی تو نگیرد دلم ؟
اینجا که ساعت و
آیینه و
هوا
به تو معتادند

غمگین ترین اسمس ها

ﺩﻳﮕـﺮ ﺗﻨﻬـﺎﻳﻲ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻛﺴﻲ ﻗﺴﻤﺖ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ
ﻳﻜﺒـﺎﺭ ﻗﺴﻤﺖ ﻛﺮﺩﻡ ﭼﻨﺪﺑــﺮﺍﺑﺮ ﺷـﺪ

اس ام اس جدید غمگین

نذر کردم تا بیایی هرچه دارم مال تو
چشمهای خسته و پرانتظارم مال تو
یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو
آرزویم هیچ، قلب بیقرارم مال تو

پیامک غمگین

باران کمی آهسته تر، اینجا کسی در خانه نیست
من هستم و تنهایی و دردی که نامش زندگیست

sms ghamgin

توباش نه برای اینکه تنها نباشم
باش تا در دنیای تنهایی ام تنها "تو" باشی.