سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته, اس ام اس های غمگین 2015, اس ام اس های غمگین 94, اس ام اس های سوزناک, اس ام اس های جدید, اس ام اس های عاشقانه غمگین

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته

 

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

ﺭﺳﻮﺍ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
با ﮐﻠﻤﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻢ ﻭ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ
ﺣﺒﺴﺸﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ ﻻ‌ﺑﻪ ﻻ‌ﯼ ﺍﯾﻦ ﺑﻐﺾ
ﺍﺯ ﭘﯽ ﻫﺮ ﻧﻔﺲ
ﺍﮔﺮ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺁﺑﺮﻭ ﺩﺍﺭﯼ ﮐﻨﻨﺪ

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

اگه نتونستی کسی رو فراموش کنی
بدون هرگز از یادش نرفتی

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

سخته دلتنگ کسی باشی و اون نه
وقتی که میره تو تنهاشی و اون نه
سخته خیلی سخته

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

من تنها
مخلوق خدا هستم که روز مرگم را می دانم
کافیست تو بروی

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

دلم گرفته از همه اون آدمایی که
دست دوستی باهات دراز می کنند
میگن پشتتیم غصه نخور
اما میفهمی نصف مشکلات زندگیت
 از زمانی شروع شده
که دست دوستیشون رو گرفتی

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

گاهی وقتا با یه لبخند میشه به کسی گفت
دوستت دارم
حالا می خندی یا بخندم؟

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

نامه هایمان که تکلیف مان را روشن نکرد
بعد من تمامشان را بسوزان
شاید بتوانی تنها شدنت را ببینی

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

ویران شده بود دل ولی دم نزدم
بر چهره نقاب دردو ماتم نزدم
بین خودمان بماند اما تا صبح
از شدت غصه پلک برهم نزدم

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

یه دختر
باید شبیه پروانه باشه
دیدنش زیبا
ولی گرفتنش سخت

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

بی تو من دق میکنم نرو
بری هق هق میکنم نرو
نذار اینجوری تموم بشه
تو رو عاشق میکنم نرو

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

تکیه گاهم باش
میخواهم سنگینی نگاه این مردم حسود را
تو هم حس کنی
این مردم نمیتوانند ببینند
دست هایمان تا این اندازه بهم می آیند

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

بچه که بودم
فکر میکردم تنهایی یعنی وقتی که هیشکی خونه نیست

سری جدید اس ام اس های غمگین و دلشکسته
new sms sad and disconsolate

وقتی به پایان من و تو اندیشیدی
باورت نبود که پایان من و تو فقط پایان ما نیست
آغاز دنیایی است بی ما
و دنیا بدون ما
پر است از هزاران من و تو ی تنها

دسته بندی : اس ام اس غمگین