سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴, جوک بی ادبی فیس بوک, جوک خفن خنده دار, جوک خنده دار 94, جوک جدید, جوک های خنده دار فیسبوکی, جوک های خنده دار بالای 18 سال, جوک باحال خنده دار

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴

 

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

اینترنت ۱ روزه، ۱۵ مگابایت، ۵۰۰ تومان
اینو به هر کشوری نشون بدی بهت پناهندگی میدن

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

دختر خالم تصادف کرده
ده میلیون دیه واسش بریدن
هنوز پلاتین واسه پاش نذاشتن با خوشحالی میگه:
آخ جون پول عمل دماغم جور شد :|

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

واکنش پسرا بعد از اتمام مکالمه با نامزدشون:
پسر آمریکایی:
تلفن رو بغل میکنه و میره تو حس
پسر فرانسوی:
تلفن رو ماچ میکنه
پسر ایرانی:
۱#*۱۴۱*

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

هیچوقت یادم نمیره یه بار معلممون یکی رو گرفت مث الاغ زد
از کلاس انداخت بیرون بعدش پشیمون شد گفت
آخه بچه ها شما چرا منو اذیت میکنید که مجبور شم بزنمتون؟
شما مثل بچه ی خودم میمونید
حالا برید اون دوستتون رو که زدمش صدا کنید بیاد تو
آقا پسره اومد تو
معلمه بهش گفت چرا آخه اذیت میکنی؟
چرا کاری میکنی که مجبور شم بزنمت؟
چرا آخه؟ هاااا؟ چرا آخه؟
یهو دوباره شروع کرد پسره رو زدن
پسره سری دوم از سری اول بیشتر کتک خورد :|

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

همونجوری که خارجیا با ماهیگیری تمرین صبور شدن میکنن
ما هم با اینترنتمون اینکارو میکنیم
تازه قلاب هم نمیخواد، رودخونه هم لازم نیس

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

دوستم اومده با عصبانیت میگه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه
بیا تو باهاش حرف بزن
نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو :|

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

الان بچه شش ماهه تخت دونفره داره
واسش موزیک لایت میذارن با نور کم تا بخوابه
اونوقت زمان ما میذاشتنمون رو پاهاشون به حالت سانترفیوژ
انقد تکونمون میدادن تا پلاسمای خونمون جدا بشه بریم تو کما :|

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

باز کجا؟
سوالی که حتی اگه دو سال خونه باشی
و یهو بخوای از خونه خارج بشی حتما میشنوی

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

کشاورزی مشغول پاشیدن بذر بود
ثروتمند مغروری به او رسید و با تکبر گفت:
بکار، بکار که از تو کاشتن است و از ما خوردن
کشاورز نگاهی به او انداخت و گفت:
دارم یونجه میکارم :|

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

رتبه کنکورم اومده
از قلم چی زنگ زدن میگن چهار میلیون بهت میدیم
نگو میومدی کلاسای ما :)

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

زن
بی آزارترین
با کنترل ترین
خوش رفتارترین
غیرمزاحم ترین
و بی مزاحمت ترین موجود روی زمین است
البته تا وقتی که لاک ناخنش خشک نشده :|

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

اینم از سرعت اینترنت ما
هفت تا تب باز میکنم انگار پای منقلم
باید هی مثه این سیخای کباب
از اول تا آخر بهشون سر بزنی ببینی لود شدن یا نه

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

اینهمه میگن تک فرزندی بده
میدونستید اگه تک فرزندی باب بشه
و همه یه بچه داشته باشن، چه کمک بزرگی به بشریت میشه؟
اونوقت سه نسل خبیث منقرض میشه:
خواهر شوهر
جاری
باجناق
بخدا اگه میدونستید :|

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

از این هوای دونفره فقط
فین فینش به ما رسیده :)

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

زنی به دوستش گفت من تا حالا چهار بار ازدواج کردم
دوست: شوهر اول رو چطور از دست دادی؟
زن: قارچ سمی خورد مرد
دوست: شوهر دوم چی؟
زن: قارچ سمی خورد مرد
دوست: شوهر سوم؟
زن: شکستگی گردن
دوست: چرا؟
زن: چون قارچ نمی خورد :|

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

سوالی که به شدت ذهن مسئولین و دولتیا رو مشغول کرده:
چرا هرکاری میکنیم مردم از گشنگی نمیمیرن :/

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

من دو میلیون داشتم سه میلیون هم قرض کردم رفتم زن گرفتم
پسرخاله من هم دو میلیون داشت رفت یه گاو خرید
الان من سی میلیون بدهی دارم، پسرخالم گاوداری زده
از سری خاطرات یه متاهل :|

سری جدید جوک های خنده دار بی تربیتی ۹۴
joke funny 94

همیشه با زبان ساده سخن بگویید
چون التزام به معقولیات و انکسار از بدویات
در تعتیر آنچه مقتضى ست ممارست به عمل نقض نیست :)

دسته بندی : جوک جدید