عکس های محمدرضا علیمردانی بازیگر نقش بائو در سریال پایتخت 4, عکس های محمدرضا علیمردانی, تصاویر جدید محمدرضا علیمردانی, تصاویر محمدرضا علیمردانی, بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

تصاویر جدید محمدرضا علیمردانی,زندگینامه محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی بازیگر و خواننده ایرانی

 

محمدرضا علیمردانی را خیلی ها نمی شناختند و خیلی ها به جا نیاوردند ...
محمدرضا علیمردانی بازیگر و خواننده و صداپیشه ایرانی است . او متولد خرداد 55 است و دارای مدرک کارشناسی تئاتر است و تا بحال دوبلر بسیاری از انیمیشن‌هایی که دیده اید را بر عهده داشته است .

تصاویر محمدرضا علیمردانی,بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

تصاویر بایگر نقش بائو در پایتخت

محمدرضا علیمردانی را خیلی ها نمی شناختند و خیلی ها به جا نیاوردند . آقای بائو در سریال پایتخت همان دوبلور معروف صداهای ماندگار کارتون های دوست داشتنی است . راوی انیمیشن دیرین دیرین تابحال صداپیشه ی شخصیت های عزیز کارتونی زیادی بوده است .

محمدرضا علیمردانی,عکس های محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی بازیگر نقش بائو در سریال پایتخت


او در انیمیشن های کارکاگاه گجت , بتمن , کارخانه هیولا , پلنگ صورتی , دیو و دلبر , عصر یخبندان , شرک , با اسفنجی و بسیاری دیگر از کارتون های خاطره ساز حضور داشته است .صداپردازِ شِرِک، سالیوان(کارخانه هیولاها)، دیگو(عصر یخبندان ۱و۳).

محمدرضا علیمردانی,عکس های محمدرضا علیمردانی

تصاویر محمدرضا علیمردانی

او به یک بیماری وراثتی بنام لارنژیت دچار بوده است و تا سن 14 سالگی نمی توانسته حرف بزند و در آخر با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌شود و بعد از یک ماه سکوت مطلق، درمان می‌شود.

محمدرضا علیمردانی,عکس های محمدرضا علیمردانی

 محمدرضا علیمردانی دوبلور شرک

محمدرضا علیمردانی,عکس های محمدرضا علیمردانی

عکس های محمدرضا علیمردانی بازیگر نقش بائو در سریال پایتخت 4