متن آهنگ من اونیم که از مرتضی پاشایی

 

.: متن آهنگ من اونیم که مرتضی پاشایی :.

متن ترانه:

من اونیم که سایه هم نداشت
 دلش رو توی کوچه جا گذاشت
 همون که تو دلش غم ها رو کاشت
 غیر از این سکوت چیزی برنداشت
 من اونیم که گریه میکنه
 همون که بغض رو ول نمیکنه
 هم اون که هیچکی باورش نکرد
 اشکو عاشق اون نمیکنه
 صدام که سر به آسمون کشید
 دلای عاشقا به این جنون کشید
 خدا ببخشه اونو که نموند
 که قلب سادمو اون بخون کشید
 عشق ادعا سرش نشد
 آخرش نشد که یاد من بره
 آسمونا باورش نشد
 کبوترش نشد دوباره بپره
 من اونیم که خیره رو دره
 خوشی شو میده غصه میخره
 که حالش از همیشه بدتره
 دل نمیده و دل نمی بره
 کسی که با کسی قدم نزد
 تو خونه عکسی غیر غم نزد
 سری به قلب عاشقم نزد
 اون که رو دلم زخم کم نزد
 صدام که سر به اسمون کشید
 دلای عاشقا به این جنون کشید
 خدا ببخشه اونو که نموند
 که قلب سادمو اون به خون کشید
 عشق ادعا سرش نشد
 آخرش نشد که یاد من بره
 آسمونا باورش نشد
 کبوترش نشد دوباره بپره